۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۷۰۸۵۷

پیام تبریک و تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید حامد جوانی

خبرگزاری رسا ـ سردار سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال شهادت مدافع حرم، شهید حامد جوانی پیام تبریک و تسلیتی به خانواده این شهید والا مقام صادر کرد.
سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال شهادت مدافع حرم، شهید حامد جوانی، پیام تبریک و تسلیتی به خانواده این شهید والامقام صادر کرد.


در این پیام آمده است: درود و تحیت خداوند بر شهید سرافراز «حامد جوانی» که در میدان پاسداری از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز، آسودگی را برنتابید.


سرلشگر جعفری در این پیام با بیان اینکه شهید جوانی پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود، اضافه کرده است: این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای گرانقدر تا آخرین نفس در صیانت از ارزش های والای اسلامی و تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) درنگ ننمود.

 

وی افزوده است:  شهید جوانی سرانجام با قامتی استوار و قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل بیت غصمت و طهارت "علیه السلام" در دفاع از حرم آل الله و عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری  "سلام الله علیه" به درجه رفیع شهادت نائل گردید.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرده است: زهی سعادت شما پرورش دهندگان آن سبک بال عرش نشین را که اینک رسالت پاسداری از خون افلاکیان را بر دوش دارید.


وی اضافه کرده است: امید است با صبر جمیل و با لسان گویا و رسای خویش در صیانت از دستاوردهای رزمندگان میدان های جهاد و شهادت موفق باشید.


سرلشگر جعفری در خاتمه افزوده است: اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را تبریک و تسلیت عرض نموده و با ارج نهادن به مقام ایثار و فداکاری شما خانواده معظم آن شهید برایتان سعادت، سلامت و پاداش صابرین را در سایه عنایات امام زمان، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومندم./853/پ203/ح

ارسال نظرات