۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۷۱۰۶۲
سرپرست استانداری قم:

حرم کریمه اهل بیت و حوزه‌های علمیه به قم اعتبار ویژه بخشیده‌اند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست استانداری قم در دیدار آیت الله سعیدی قم را پایتخت علمی و دینی جهان اسلام برشمرد و گفت: وجود حرم کریمه اهل بیت(س) و حوزه‌های علمیه به این شهر اعتبار ویژه بخشیده است.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از استانداری قم، فریدون همتی سرپرست استانداری قم در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) طی سخنانی جایگاه و موقعیت شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و خدمت در این شهر را توفیق الهی دانست.
 
سرپرست استانداری قم با بیان اینکه نگاه به قم باید متفاوت از سایر شهرهای ایران باشد، این شهر را پایتخت علمی و دینی جهان اسلام عنوان و تصریح کرد: وجود حرم کریمه ی اهل بیت (س) و حوزه های علمیه به این شهر اعتبار ویژه بخشیده است.
 
همتی خدمت به حضرت معصومه (س) و زائرین و مجاورین را وظیفه ی خود برشمرد و افزود: امیدوارم در دوره ی مسئولیت خود در قم بتوانم منشا خدمات برای مردم این شهر باشم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) نیز قم را عش آل محمد، حرم اهل بیت علیهم السلام و مرکز فکری انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: حضرت ولی عصر (عج) نگاه ویژه ای به این شهر دارد.
 
وی با بیان اینکه مسئولین ارشد نظام عنایت ویژه ای به شهر قم دارند خاطرنشان کرد: طی ادوار مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعی شده است تا افراد لایق و متعهد به نظام اسلامی در این شهر گمارده شوند.
 
تولیت حرم مقدس حضرت معصومه (س) افزود: امیدواریم انتصاب شما در ماه مبارک رمضان نیز منشا خدمات بیشتر به محرومین استان قم باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه ارائه برنامه از سوی مسوولان استان را توقع مردم قم دانست و تصریح کرد: امیدواریم با افزایش همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری شاهد توسعه ی خدمت رسانی به مردم توسط مسئولین باشیم.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از مسؤولان ارشد نظام پرورش یافته حوزه های علمیه قم هستند، کارآمدی قم در تربیت افراد نخبه دینی و علمی را مورد توجه قرار داد و افزود: تلاش برای کارآمدی این شهر در حوزه های دیگر نیز باید در همین سطح باشد./836/د102/ح
ارسال نظرات