۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۷۰۱
آیت الله علم الهدی:

حضور و همبستگی مردم در راهپیمایی روز قدس انزجار آنها را از غرب نشان داد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اتحاد و همبستگی شان را نشان می دهد، گفت: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان آل‌سعود، داعش و دیگر جنایتکاران زدند و با این حضورشان نفرت و انزجارشان را از زورگویان خائن نشان دادند
آيت الله علم الهدي

آیت الله علم الهدی، نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم با حضور پر رنگ خود در گرمای شدید هوا و با دهان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که همچنان پای آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده اند و در همه جا و همه زمان از حقوق مردم مظلوم و بی گناه که مورد ظلم وستم زور گویان واقع شده اند دفاع می کنند.


امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس، تبلور شعار همدلی و هم زبانی، دولت و ملت  عملا در برابر سلطه جهانی به چشم خورد. همچنین مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب ایستاده اند و همیشه از حقوق مردم مظلوم و بی‌گناه که مورد ظلم و ستم واقع شدند، دفاع می‌کنند.


وی افزود: آل‌سعود بیش از 100 روز است که به شکلی وحشیانه به مردم مظلوم یمن حمله کرده است و کودک‌کشی را به راه انداخته و این مردم به همه آن‌ها می‌گویند مانند رژیم صهیونیستی شکست می‌خوری همانگونه که اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان، 22 روزه غزه و دیگر نبرد هایی که داشت در رسیدن به اهداف خودش ناکام ماند و شکستی مفتضحانه خورد.


آیت الله علم الهدی با بیان این که حضور مردم اتحاد و همبستگی شان را نشان می دهد، گفت: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان آل‌سعود، داعش و دیگر جنایتکاران زدند و با این حضورشان نفرت و انزجارشان را از زورگویان خائن نشان دادند./864/ت302/ش

 

ارسال نظرات