۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۴۶۵
آیت الله علما:

حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: قطعا ایستادگی و مقاومت مردم، شهدای هسته ای و وجود رهبری فرزانه دشمنان اسلام را به زانو درآورده است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 26 تیر ماه سالجاری با اشاره به حفظ اتحاد و ایستادگی مردم در برابر دشمنان عنوان داشت: قطعا ایستادگی و مقاومت مردم، شهدای هسته ای و وجود رهبری فرزانه دشمنان اسلام را به زانو درآورده است.

 


آیت الله علما با بیان اینکه وجود رهبر معظم انقلاب نعمتی برای ملت و نظام است تصریح کرد: درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب، سبب تسلیم شدن 1+5 در برابر ایرن شد.

 


وی در ادامه افزود: ملت ایران همیشه مدافع مواضع خود است و با انسجام و اتحادی که از خود نشان داد و در کنارش رهنمودهای رهبری شرایط مذاکرات را اینگونه رقم زد.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار را تأکید و ادامه دار می داند و روحیه استکبار ستیزی را به همگان نشان داد.

 


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در حال اتمام است ابراز کرد: امید است که همه مؤمنان و روزه داران توانسته باشند از برکات و فضائل این ماه استفاده کنند و رشد دینی، اخلاقی و معنوی پیدا کرده باشند چرا که با عنایات خداوند متعال در این ماه می شود سعادت خود را رقم زد.

 

وی با بیان اینکه اینکه کرسی های آزاد اندیسی در دانشگاه ها باید اجرایی شود، بیان داشت: با توجه و تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد این موضوع باید برای اجرا کردن این مسأله اهتمام ویژه ای داشت.

 

آیت الله علما شورای نگهبان را نبض انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر وجود و اهمیت شورای نگهبان بسیار تأکید داشتند.

 


وی در پایان اشاره ای به مراکز آموزشی و دانشگاه ها داشت و عنوان داشت: برقرار کردن فضای صحیح و سالم آموزشی در دانشگاه ها و مؤسسات در تربیت و رشد اخلاقی جوانان عاملی اساسی و مهمی است./857/پ202/ب4

ارسال نظرات