۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۷۷۰۰۹
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

بدعهدی و جنایت های استکبار هیچ گاه فراموش نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان این‌که بدعهدی و جنایت‌های استکبار هیچ گاه فراموش نخواهد شد و بارها شاهد این هستیم که زمینه نفاق و اختلاف را میان مسلمانان فراهم می‌کنند، گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و مردم ایران قطعأ افکار دشمنان اسلام را درهم خواهد ریخت و دیگر به خود اجازه عملی کردن اهداف شوم خود در ایران را نخواهند داد.
بهمن ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه،  سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه صبح امروز به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، عنوان داشت: قطعأ رهنمودهای امام راحل و رشادت مردم ایران عامل اصلی پیروزی حق بر باطل در عملیات مرصاد بود.


ریحانی با اشاره به آخرین نبرد ایران اظهار داشت: مرصاد برگ زرینی از حماسه مردم ایران به ویژه مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه است، مردم ایران جانانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب دفاع کردند.


وی در ادامه افزود: مقاومت مردم کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب ستودنی است، چرا که با هجوم دشمن به خاکشان بازهم ایستادند و در برابر آن ها مقاومت کردند و بسیاری از آن ها به شهادت رسیدند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: با اینکه حمله منافقان و ارتش عراق از قبل طراحی و برنامه ریزی شده بود اما کاملأ پوچ بود چرا که از آمادگی مردم و رزمندگان اسلام برای دفاع از کیان خود خبر نداشتند و به همین خاطر به محاصره رزمندگان اسلام درآمدند و بسیاری از آن ها کشته، اسیر و زخمی شدند.


این مسؤول با بیان اینکه شهدای غرب کشور به ویژه شهدای کرمانشاه و عملیات مرصاد بسیار مظلوم بودند، تصریح کرد: معرفی سیره و روحیه شهادت طلبی شهدا بسیار اهمیت دارد، انس جوانان و نوجوانان با شهدا زمینه ساز تربیت صحیح و شکل گیری اخلاق اسلامی در آن ها است.


ریحانی یادآور شد: بدعهدی و جنایت‌های استکبار هیچ گاه فراموش نخواهد شد و بارها شاهد این هستیم که زمینه نفاق و اختلاف را میان مسلمانان فراهم می‌کنند.


وی در پایان بیان داشت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و مردم ایران قطعأ افکار دشمنان اسلام را درهم خواهد ریخت و دیگر به خود اجازه عملی کردن اهداف شوم خود در ایران را نخواهند داد./857
/پ203/ح

ارسال نظرات