۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۷۷۰۳۲
معاون تبلیغ مدارس علمیه لرستان خبر داد؛

شرکت 300 نفر از داوطلبان ورود به مدارس علمیه لرستان در دوره اختبار و تثبیت

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری دوره ی یک ماهه اختبار و تثبیت با شرکت 300 نفر از پذیرفته شدگان در دوره های مصاحبه خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه استان بیان داشت: از بین شرکت کنندگان در این آزمون 320 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده اند.

 

وی با بیان این که پذیرفته شدگان در آزمون کتبی به انجام مصاحبه ورودی مدارس علمیه دعوت شده اند، افزود: دوره های مصاحبه با حضور 320 نفر از متقاضیان توسط مدارس علمیه استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام ولی پور تعداد شرکت کنندگان در دوره مصاحبه را دو برابر ظرفیت پذیرش مدارس علمیه استان اعلام کرد و عنوان داشت: از این تعداد نزدیک 20 نفر موفق نشدند دوره مصاحبه را بگذرانند.

 

وی با یادآوری این که دوره آموزشی و اختبار و تثبیت به مدت یک ماه برگزار می شود، افزود: پس از پایان این دوره آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برگزار خواهد شد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: دوره آموزشی و اختبار و تثبیت روز شنبه، 10 مرداد ماه جاری در همه مدارس علمیه لرستان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با تدابیری که اندیشیده شده در این راستا برگزاری دوره های اختبار و تثبیت به مدارس علمیه استان واگذار شده است.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در سطح یک پذیرش ندارد، یادآور شد: این دوره یک ماه اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار نمی شود./9459/ت302/ی

ارسال نظرات