۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۸۲۶۷

دیدار معاونان وزارت فرهنگ با تولیت حرم بانوی کرامت

خبرگزاری رسا ـ معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم دیدار و گفت و گو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در این دیدار که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قم همواره از جهات مختلفی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه قرار داشته و در دولت یازدهم نیز اهتمام خاصی نسبت به این شهر شده است.

 

وی با تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه در مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: حضور وی در قم اعتمادی در فضای فرهنگی و حوزوی قم ایجاد کرد و حمایت های جامعه مدرسین، حوزه های علیمه، مراجع تقلید، ائمه جمعه و...، را که موجب وحدت و همگرایی و همکاری می شود، همراه ساخت.

 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی، به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: او هم برای همگرایی بیشتر این اداره کل، مراجع و علمای حوزه تلاش می کند./1323/د102/س

ارسال نظرات