۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳
کد خبر: ۲۷۸۹۰۵
امام جمعه واوان:

شهدا برای زمینه سازی ظهور امام زمان قدم به میدان گذاشتند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه واوان با اشاره به اعتقاد قوی رزمندگان دفاع مقدس، گفت: شهدا برای زمینه سازی ظهور امام زمان قدم به میدان گذاشتند و با بزرگ ترین منکر به جنگ پرداختند.
امام جمعه واوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم سالگرد شهدای عملیات نصر 7 شامگاه گذشته در حسینیه مزار شهدای استان کرمانشاه با حضور مسؤولان، خانواده های شهدا، فعالان فرهنگی و عموم مردم برگزار شد.


حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرستان واوان با اشاره به وظایف افراد عنوان داشت: انسان وظیفه تبلیغ را بر عهده دارد، امروزه جنگ، جنگ نرم است و باید در شبکه ها و فضاهای مجازی حضور داشته باشیم و جواب دشمنان انقلاب و اسلام را بدهیم، البته در کنار آن نباید فرامین خداوند را فراموش کرد، در شرح حال شهدا مأنوس بودن آن ها با نماز و قرآن از ویژگی های برجسته آن ها است.


امام جمعه واوان با بیان اینکه سالگرد عملیات نصر هفت و بزرگداشت مقام شهید سید مجید کلوشادی اظهار داشت: سید مجید اهل مسجد، نماز، آرام و بسیار متین بود که  چنین گوهرهایی به ندرت یافت می شود، شهدا برای بالاترین معروف که همان زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است در میدان قرار گرفتند و برای مبارزه با بزرگ ترین منکر وارد صحنه شدند.


وی در ادامه افزود: دو جریان حق و باطل وجود دارد که در یک طرف اولیای خداوند و در طرف دیگر شیطان قرار گرفته است و جریان باطل از به احتزاز درآمدن پرچم حق در جهان جلوگیری می کند، انسان برای قدم نهادن در راه شهادت، مجاهدت و ایثار به لوازمی احتیاج دارد چرا که تمام ذهن ما را دشمنان اسلام می خوانند و قصد تخریب کردن آن را دارند.


حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: امروز دشمنان با یک جنگ پیچیده، راجع به امر به معروف و نهی از منکر می خواهند فکر و ذکر ما را تغییر داده و برنامه ریزی کنند، آنان با استهزای دین قصد تخریب دین اسلام را دارند، آن ها خود را طالب اصلاح دانسته و با همین رویکرد در دین رخنه کرده و قصد تخریب آن را دارند.


امام جمعه واوان خاطر نشان کرد: باید اشاره کرد که اقدامات دشمنان کاملا بر خلاف حقوق بشر است، آن ها با تهدید و فشار قصد دارند مسلمانان را در برابر منکر تسلیم کنند.


وی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا تصریح کرد: ریاست جمهور آمریکا در سخنان اخیر خود اظهار داشته که مرگ بر آمریکا شعار تندرو های مخالف توافق در ایران است و شعار عموم مردم نیست، این سخنان نشان دهنده قصد آن ها برای تحت فشار قرار دادن مردم جهت تسلیم در برابر منکرات است.


امام جمعه واوان از خود گذشتگی های شهدای انقلاب را نمونه ای از ایستادگی و مقاومت مردم ایران دانست و ابراز کرد: باید همواره قدم در راهی که شهدای انقلاب و دفاع مقدس گذاشتند برداریم و اجازه ندهیم دشمنان ما را از این معروف دور کنند.


حجت الاسلام محمدی ادامه داد: نباید نسبت به مسایل اطراف بی تفاوت بود، باید قدم در راه یاری رساندن به امام زمان (عج) برداشته و خود را برای فتنه های احتمالی آماده کرد، دشمنان چهره معروف را منکر نشان می دهند و بالعکس.


وی افزود: امام زمان (عج) با ظهور خود بدعت هایی را که از سازش مسلمانان با غیر مسلمانان در جامعه اسلامی رواج یافته از میان می برد، آزارهایی که امام زمان (عج) از جاهلان آخر الزمان می بیند بسیار بیشتر از آزارهایی است که پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام دید.


امام جمعه واوان در پایان تصریح کرد: مسلمانان باید خود سازی و تربیت نفس خود را در اولویت قرار دهند و با توسل به توجهات خداوند متعال، شخصیت خود را برای یاری رساندن به امام زمان(عج) تعالی بخشند، تنها در این صورت می توان موجب خشنودی خداوند و امام زمان(عج) شد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات