۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۹۰۷۴
مدیر تبلیغات اسلامی صحنه خبر داد؛

صدور 20 گواهینامه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای قرآن‌آموزان صحنه‌ای

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغات اسلامی صحنه از صدور 20 فقره گواهینامه روخوانی و روانخوانی برای قرآن آموزان شهرستان صحنه خبر داد و گفت: توجه به آموزه های قرآنی یکی از مهم ترین ابعادی است که باید در آموزش قرآن آموزان بر آن تأکید شود و در اولویت آموزش های مؤسسات قرآنی قرار بگیرد.
حجت الاسلام سيد حسين سيد سامعي

حجت الاسلام سید حسین سید سامعی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از صدور 20 گواهینامه روخوانی و روانخوانی برای قرآن آموزان صحنه ای خبر داد و عنوان داشت: توجه به آموزه های قرآنی یکی از مهم ترین ابعادی است که باید در آموزش قرآن آموزان بر آن تأکید شود و در اولویت آموزش های مؤسسات قرآنی قرار گیرد.


وی ادامه داد: علاقمند ساختن مردم به تلاوت قرآن کریم، زندگی آن ها را با آیات وحی مأنوس کرده و کیفیت زندگی قرآن آموزان را بالا می برد، وجود آموزه های گهربار قرآن کریم در بطن زندگی افراد، آرامش خاطر و امنیت زندگی را بالا برده و در سطح جامعه نیز نمود پیدا می کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه با اشاره به تلاش های مربیان قرآنی جهت آموزش قرآن آموزان، یادآور شد: هیچ سعادتی بالاتر از این نیست که بتوان افراد جامعه را با قرآن آشنا و مأنوس ساخت، روشن کردن چراغ هدایت و بندگی در قلب افراد با تلاوت قرآن میسر می شود و مربیان با آموزش های خود در این هدایت سهم بسزایی ایفا می کنند.


حجت الاسلام سید سامعی در خصوص اجرای مسابقات و آموزش های قرآنی خاطرنشان کرد: دوره های سطح یک روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در شهرستان صحنه برگزار شد و قبول شدگان این دوره موفق به اخذ گواهینامه روخوانی و روانخوانی شدند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال جوانان و نوجوانان شهرستان صحنه از مسابقات قرآنی و یادگیری صحیح خوانی و قرائت قرآن کریم بسیار خوب است و امید است امکانات لازم برای این قشر فراهم آمده و کمبودها و نواقص موجود در زمینه های مختلف مرتفع شود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در پایان ابراز کرد: هدف از برگزاری کلاس های آموزشی و مسابقات قرآنی بالا بردن فرهنگ قرآنی در جامعه و علاقه‌مند ساختن جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن کریم است و با این هدف دوره روخوانی و روانخوانی در مؤسسه قرآنی حضرت زهرا (س) این شهرستان برگزار شد.


شایان ذکر است، این دوره آموزشی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه برگزار شد./857/ت302/ح

ارسال نظرات