۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۷۹۰۸۵
فرمانده سپاه آمل:

تشییع باشکوه شهدا نشانگر ارادت مردم به آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که تشییع باشکوه شهدا نشانگر ابراز ارادت به آرمان های انقلاب است، گفت: مردم ما با حضور ارزشمند و حماسی خود بار دیگر با آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان بسته و نشان دادند همواره در این مسیر نورانی قرار دارند.
فرمانده سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سرهنگ پاسدار علی خادم، فرمانده سپاه آمل امروز در اجتماع بزرگ و حماسی مردم شهرستان هزارسنگر آمل در استقبال از شهدای غواص و شکن استان مازندران با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند، گفت: مردم شهید پرور آمل با قدم های مبارک خود محفل معنوی و ارزشمندی را در استقبال از شهدای گرانقدر ایجاد کردند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که تشییع باشکوه شهدا نشانگر ابراز ارادت به آرمان های انقلاب است، بیان داشت: مردم ما با حضور ارزشمند و حماسی خود بار دیگر با آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان بسته و نشان دادند همواره در این مسیر نورانی قرار دارند.


خادم با بیان این که واژه شهید زیباترین راز هستی است، افزود: شهدای عزیز ما تمام هستی خود را فدا کرده و در مسیر آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی گام برداشتند.


وی ادامه داد: شهدای والامقام از دنیا رفته و با بهره گیری از امام حسین(ع) در دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدت های ارزنده و حماسه های بی بدیلی خلق کردند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: شهدای عزیزی که امروز تشییع شدند بخشی از شهدای غواص و گمنام هستند که دو نفر از این عزیزان به شهرستان هزارسنگر و شهید پرور آمل تعلق دارد.


خادم از برگزاری ویژه برنامه وداع و تشییع شهیدان فاطمی و مهدی در شهرستان آمل خبرداد و تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر پاک این دو شهید آملی در روز سه شنبه همزمان با شام شهادت امام جعفر صادق(ع) در مصلی بزرگ قدس آمل برگزار می شود.


وی ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای غواص و خواص شکن شهرستان آمل نیز در روز چهار شنبه این هفته با حضور پرشکوه و حماسی مردم این شهر صورت می گیرد که مردم ما در آن روز نیز حماسه دیگری از حضور ارزشمند و متعالی خود را رقم می زنند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که مردم ما در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا حماسه ارزشمندی از حضور خود را به ارمغان آوردند تصریح کرد: این حضور والا و ارزشمند پیام های خوب و شایسته ای دارد که مردم ما از خود نشان دادند.


خادم با اشاره به این که بهره گیری از سیره شهدای زندگی انسان را در مسیر سعادت و تعالی قرار می دهد، گفت: شهدا رفتند و ما باید سیره ، راه و روش ارزشمند این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود به نحوی شایسته اجرایی کنیم.


وی در پایان افزود: شهدای غواص و خط شکن با دستان بسته آمدند تا گره از ما دلبستگان به دنیا باز کرده و ما نیز وظیفه داریم تا بیش از پیش در مسیر بهره گیری از سیره و آرمان های والا و متعالی این عزیز قدم برداریم.


گفتنی است؛ امروز مراسم استقبال و تکریم از بیست تن از شهدای غواص و خط شکن استان مازندران با حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان هزارسنگر آمل از میدان قائم تا پل شهیدان کاظمی دینان برگزار و قرار است این شهدای عزیز در دیگر شهرهای استان مازندران نیز حضور پیدا کنند./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات