۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۲۷۹۲۹۱
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان:

فعالیت اصحاب رسانه باید تخصصی شود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به این که در گذشته برای اطلاع رسانی اعلامیه ای به دیوار زده می شد و یا کسی بود که در کوچه و بازار خبر را به اطلاع مردم می رساند، گفت: اکنون اصحاب رسانه و خبرنگاران باید به صورت تخصصی فعالیت کنند.
فرج الله خبير ، معاون سياسي، اجتماعي استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرج الله خبیر، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان، شامگاه شنبه(هفدهم مردادماه) در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور آیت الله حیدری و جمعی از اصحاب رسانه و فعالان این عرصه برگزار شد، با گرامی داشت شهدا رسانه به ویژه شهید صارمی و رهبر بیان داشت: این روز را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک می گویم و به پاس تمامی تلاش ها از آنان تقدیر می کنم.

 

وی گفت: تصور یک روز بدون خبر در دنیا در حقیقت در آن روز نباید حیات و زندگی جریان داشته باشد که هیچ گونه رویدادی بازتاب داده نشده است.

 

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به این که در گذشته برای اطلاع رسانی اعلامیه ای به دیوار زده می شد و یا کسی بود که در کوچه و بازار خبر را به اطلاع مردم می رساند، بیان داشت: اکنون اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در حوزه تخصصی فعالیت کنند.

 

خبیر افزود: خبرنگار در حوزه مختص به خود فعالیت کند و اهمیت این مسأله در کار خبر و خبرنگاری قابل رؤیت است.

 

وی گفت: در کشور و استانی زندگی می کنیم که رسانه ها روز به روز قوی تر و پویاتر می شوند؛ بسیاری از مردم از اصحاب رسانه به شمار می روند و در فضا مجازی اخبار درست و یا نادرست را منتقل می کنند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در خبر و خبرنگاری توجه به مسأله امانت داری و صداقت بسیار با اهمیت است؛ خوشبختانه اشتباه در عرصه خبری بسیار کم و گاها قابل چشم چوشی است.

 

خبیر بیان داشت: کارگاه آموزشی خبرنگاری متعددی با همکاری خانه مطبوعات تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات