۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۳۰۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل:

خبرنگاران جهادگران عرصه جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل با تقدیر از حضور رسانه های دینی در عرصه اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران رسانه های دینی جهادگران عرصه دفاع از نظام اسلامی در حوزه جنگ نرم هستند.
رييس اداره تبليغات اسلامي بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام عبدالعلی علی تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل شنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با بیان این که خبرنگاران جهادگران عرصه جنگ نرم هستند، گفت: خبرنگار متعهد مانند یک رزمنده در عرصه جهاد و جنگ نرم در مقابل تهاجم رسانه ای دشمنان در راستای اهداف متعالی انقلاب و اسلام فعالیت می کند.

 

وی به حضور خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خبرنگاران راویان و انتقال دهندگان صحنه های رشادت و ایثار در هشت سال دفاع مقدس بودند و امروز نیز این رسالت در عرصه دفاع از حریم اسلام و انقلاب دنبال می شود.

 

استاد حوزه علمیه بابل به شهادت خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی صادقانه و آرمان های امام راحل و شهدا خنثی کنند.

 

وی به قداست قلم و ارزش والای آن از نگاه اسلام پرداخت و ادامه داد: آنقدر قلم نزد پروردگار متعال با اهمیت است که به آن سوگند یاد شده و به همین دلیل خبرنگاران باید جایگاه متعالی خود را بشناسند و آن را قدر بدانند.

 

حجت الاسلام علی تبار حضور رسانه هایی مانند خبرگزاری رسا را در نشر مفاهیم دینی غنیمت شمرد و گفت: هم افزایی و نشر اندیشه های حوزه های علمیه از سوی خبرگزاری رسا قابل تقدیر است و به همین دلیل این فرصت ارزشمند برای نشر فرهنگ مکتب اهل بیت(ع) در سراسر جهان غنیمتی گرانمایه محسوب می شود.

 

وی با اذعان به این مطلب که رسانه هایی مانند خبرگزاری رسا در عرصه اطلاع رسانی جهادی عمل می کنند، گفت: تقویت مبانی دینی با انتشار اخبار حوزه های علمیه و آشنا ساختن عموم مردم با مفاهیم و مکتب اهل بیت(ع) در خبرگزاری رسا در راستای نشر مفاهیم دینی است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی بابل بر لزوم ترویج سبک متعالی اسلامی از طریق رسانه ها تاکید و تصریح کرد:امروز دشمنان اسلام به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و ایجاد شک و شبهه در باورهای دینی جامعه هستند که در این بین رسانه های دینی می توانند در تقابل با این جریان قرار بگیرند.

 

وی بر حضور فعالیت بیشتر مراکز دینی در حوزه های تبلیغی به خصوص در عرصه رسانه تاکید کرد و افزود: با توجه به تغییران شگرف در حوزه ارتباطات و رسانه ها نیازمند حضور جدی تر و پررنگ تر رسانه هایی با رویکرد دینی و معارفی در جهان تشیع هستیم.

 

حجت الاسلام علی تبار با تقدیر از همکاری مجدانه خبرگزاری رسا با اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: خبرگزاری رسا یکی از بازوان مهم رسانه ای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل محسوب می شود و زحمات خبرنگاران پرتلاش این رسانه قابل تقدیر است. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات