۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۸۰۳۵۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ ایثار و شهادت عامل خنثی سازی هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمنان است که باید تلاش کنیم تا در مسیر و روش شهدای گرانقدر نظام اسلامی قدم برداریم که ثمرات و برکات گرانقدری دارد.
مراسم تشيع پيکر شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام نصرت الله خلیلی، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم زیارت عاشورا که در شبکه بهداشت و درمان آمل برگزار شد با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار و گرانقدر انقلاب هستند، گفت: شهدا در جایگاه ارزنده و والایی قرار دارند که با ایثار و مجاهدت های ارزشمند خود نظام اسلامی را در مسیر عزت و عظمت قرار دادند.

 

وی با بیان این که شهدا دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی هستند، بیان داشت: شهدا با ایثار و مقاومت خود صحنه های ماندگاری از ایستادگی را رقم زدند که باید در مسیر سیره والای این عزیزان حضور داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل با تاکید بر این که شهدا مظهر عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان به منظور دفاع از ارزش های انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه در این مسیر نورانی قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام خلیلی افزود: بحث شهید و شهادت از جایگاه والایی برخوردار است که در دین مبین اسلام نیز به این امر مهم توجه شده است که شهدا دارای مقام ارزشمندی هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تشییع شهدای غواص و خط شکن در مازندران تصریح کرد: مردم ما حضوری پر شور و گسترده در مراسم تشییع پیکرهای پاک این عزیزان داشتند که نشان می دهد همواره در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند.

 

وی با تاکید بر این که حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهدا تجدید عهد و پیمان با آرمان های نظام اسلامی است، گفت: مردم ما با حس وظیفه شناسی و تکریم از مقام شهدا در این مراسم حضور پیدا کردند که می تواند پیام های بسیاری برای دشمنان نظام اسلامی داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل افزود: تشییع پیکرهای پاک شهدا روحیه مقاومت و ایستادگی را در دل آحاد مردم زنده می کند و اثرگذاری شایسته ای در تبیین سیره نورانی شهدای گرانقدر نظام اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمنان است که باید تلاش کنیم تا در مسیر و روش شهدای گرانقدر نظام اسلامی قدم برداریم که ثمرات و برکات گرانقدری دارد.

 

وی با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا افقی روشن در زندگی انسان قرار می دهد، گفت: شهدا رفتند و ما امروز وظیفه داریم تا سیره نورانی این بزرگواران را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است در جامعه اجرایی کنیم که زندگی ما را در مسیری ارزشمند قرار می دهد./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات