۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۸۰۸۸۶
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

سفر زیارتی طلاب تبریز به مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سالک با اشاره به برکات سفر معنوی مشهد مقدس از سفر زیارتی طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان به مشهد خبر داد.
حرم رضوي

حجت الاسلام سالک مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(ع)، از سفر زیارتی طلاب این مدرسه علمیه به مشهد مقدس خبر داد.

 

وی با اشاره به برکات معنوی و آثار الهی سفر زیارتی مشهد مقدس، ابراز داشت: طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز، توفیق یافتند در دهه کرامت در جوار حرم رضوی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حضور داشته باشند تا از عنایات ایشان استفاده کنند.

 

این استاد حوزه، زیارت حضرت امام رضا(ع) را توأم با برکت خواند و اظهار داشت: از امام جواد(ع) نقل شده است که هر کس امام هشتم را در طوس زیارت کند گناهان گذشته و آینده او بخشیده خواهد شد و روز قیامت منبری رو به روی منبر رسول خدا (ص) برای او نصب می کنند تا آن که خداوند از حسابرسی بندگانش فارغ شود.

 

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این اردو، اظهار داشت: حدود 40 نفر از طلاب این مدرسه بعد از اتمام امتحانات ترم تابستانی که روز 22 مرداد ماه به اتمام رسید، عازم سفر مشهد مقدس شدند تا از برکات معنوی این سفر نیز بهره مند شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان، اظهار داشت: این سفر معنوی برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی را شامل است، برنامه بازدید از خانه‌ای پدری مقام معظم رهبری، زیارت گلزار شهدا و بازدید از بهشت رضا از جمله برنامه های محوری این سفر است.

 

وی در ادامه افزود: برگزاری جلسات سخنرانی با حضور بزرگان شهر مشهد نیز در برنامه قرار دارد، تا طلاب از حضور علما ره توشه‌ علمی و تقوا کسب کنند.

 

حجت الاسلام سالک، در پایان خاطرنشان کرد: چنین سفرهای زیارتی نیاز طلاب و محصلین علوم دینی است، از این رو حضور در حرم رضوی می تواند برکات فراوان علمی و تقوایی را برای طلاب به ارمغان آورد./854/ت303/ب

ارسال نظرات