۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۸۰۹۱۸
مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

ستادهای نماز جمعه در جهت تقویت فرهنگ دینی تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با تأکید بر فعالیت ستادهای نماز جمعه در حوزه فرهنگی و اقتصادی، گفت: ستادهای نماز جمعه در جهت تقویت فرهنگ دینی در جامعه تلاش کنند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول نمایندگی دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، ظهر امروز در چهارمین گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: ستادهای نماز جمعه به عنوان یاوران نماز جمعه، نقش بسزایی در برگزاری با شکوه آن دارد.

 

وی با اشاره به این که اقامه نماز جمعه از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است، افزود: اقامه نماز جمعه برکات بسیاری در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی و اقتصادی باید با برنامه ریزی محوری و مدون، در رأس برنامه های ستادهای نماز جمعه قرار گیرد.

 

وی در ادامه با بیان این که ستادهای نماز جمعه باید همواره کار فرهنگی انجام دهند، اظهار داشت: این ستادها باید در راستای تقویت فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش کنند.

 

مسؤول نمایندگی دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان تصریح کرد: ستادهای نماز باید در کنار کار فرهنگی، فعالیت اقتصادی هدفمند داشته باشند.

 

وی با تأکید بر توجه ستادهای نماز جمعه به مسائل مالی خاطرنشان کرد: مسائل مالی این ستادها، باید از طریق شاخص های اقتصاد و توجه به روحیه همکاری و همیاری مردم و خیران برطرف شود.

 

حجت الاسلام موسوی جذب جوانان و نوجوانان را از مهم ترین وظایف ستادهای نماز جمعه عنوان کرد و افزود: این امر نیازمند برنامه ریزی مناسب و شناخت درست نسل جوان و نوجوان است.

 

وی در ادامه با تأکید بر توجه ستادهای نماز جمعه بخش های گوناگون به برگزاری باشکوه نماز جمعه اظهار داشت: این ستادها باید اهالی روستاهای نزدیک به بخش را به نماز جمعه دعوت کنند.

 

ضرورت مشارکت های مردمی، خیران و مسؤولان در ستادهای نماز جمعه

مسؤول نمایندگی دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان ضرورت مشارکت های مردمی، خیران و مسؤولان در کمک به اقدامات ستادهای نماز جمعه عنوان کرد: این ستادها با جلب مشارکت های مردمی و خیران باید از بی تفاوتی مردم نسبت به نماز جمعه جلوگیری کنند.

 

شایان ذکر است، در پایان چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان از تلاش های سه ساله امام جمعه معمولان، تجلیل شد./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات