۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۸۱۶۴۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان درصدد تغییر سبک زندگی مردم و ساختار جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب درصدد ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم و در نهایت به دنبال تغییر رفتار و ساختار جامعه اسلامی و استحاله فرهنگی هستند.
کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در کارگاه تأیید محتوای بسیج شهرهای جنوب استان که در شهرستان مراغه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهبرد دشمنان در جنگ نرم، استحاله فرهنگی نسل جوان جامعه است.


وی با تأکید بر آگاهی از مواضع دشمنان برای مقابله با توطئه‌های روزافزون مستکبران خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب درصدد ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم و در نهایت به دنبال تغییر رفتار و ساختار جامعه اسلامی و استحاله فرهنگی هستند.


حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به این‌که نیازمند تقویت باورهای دینی در سطح اجتماعی هستیم، افزود: اگر ادعای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان را داریم، ابتدا باید خود را مجهز به سلاح ایمان، اعتقاد به نصرت الهی و توکل کنیم، تا بتوان با عزمی راسخ دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام بگذاریم.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: شناخت نقاط قوت، توجه و تقویت آن در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان، با توجه به هجمه های رسانه ای و فرهنگی نظام سلطه، امری ضرروی و حیاتی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، این مسأله برای بسیجیان امری مهم و حساس به شمار می رود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه، اظهار داشت:وجود رهبری فرزانه و باورهای دینی در جامعه نقطه قوت نظام اسلامی است، به عبارت دیگر وجود مبارک ولایت فقیه و رهبری داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقطه قوت بزرگی برای نظام و جامعه اسلامی در برابر دشمنان است.


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب توانسته توطئه‌های مختلف استکبار جهانی در منطقه و سراسر دنیا را نقش بر آب کند، تصریح کرد: رهنمودهای روشنگرانه رهبر انقلاب در برهه های مختلف و صحنه‌های حساس، ملت و نظام را از مخاطره ها و توطئه های دشمنان نجات دهد.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که قدرشناسی از نعمت ولایت تنها با عمل به رهنمودهای رهبری محقق می شود، گفت: ولایت فقیه در حقیقت نعمت بزرگی از جانب پروردگار برای امت اسلامی بوده و ولایتمداری نیز بدون تحمل سختی ها و داشتن ایمان و اعتقاد راسخ ممکن نخواهد بود./935/پ202/ح

ارسال نظرات