۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۸۲۶۵۵
به همت مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد؛

همایش «در سایه سار عالم آل محمد» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد در آستانه ولادت امام رضا(ع)، همایش «در سایه سار عالم آل محمد» را برگزار می کند.
دهه كرامت،‌ ميلاد حضرت معصومه و امام رضا

خانم کریمی، همکار فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد در آستانه ولادت امام رضا(ع) همایش «در سایه سار عالم آل محمد» را برگزار می کند.

 

وی با اشاره به این که این همایش با هدف بررسی و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می شود، ابراز کرد: در این همایش، خانم سکینه نیک، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد سخنرانی خواهند کرد.

 

کریمی با اشاره به این که اجرای مولودی و تفسیر زیارت جامعه کبیره از دیگر برنامه های این نشست است، اظهار کرد: خانم زهرا حیدری، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این نشست، تفسیر زیارت جامعه کبیره را ارائه خواهند داد. 

 

همکار فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد به دیگر فعالیت های این مدرسه در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: مدیر، معاونان و اساتید این مدرسه مقالات و یادداشت هایی را برای سایت سبک زندگی رضوی ارائه دادند.

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، 26 اثر در مورد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به سایت سبک زندگی رضوی ارسال کرده است، تصریح کرد: خانم سکینه نیک، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد مقالات و یادداشت هایی را با عنوان «کرامت نفسانی در تعاملات اجتماعی»، «سخنی با ملائکه»، «جایگاه زن در نظام اسلامی» و «طبابت حکیمانه» ارائه داده اند.

 

کریمی اظهار کرد: خانم مریم احمدی، مسؤول واحد تحقیقات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد نیز مقاله ای با عنوان«حضرت معصومه(س)؛ الگوی هویت دخترانه در اسلام» و خانم بلوچیان، مسؤول واحد پژوهش این مدرسه، مقالاتی با عنوان «منزلت حضرت معصومه(س) در پیشگاه امام رضا(ع)»، «جایگاه زنان اهل بیت(ع) در تعلیم و تعلم» و «مهارت های زندگی در سیره رضوی» ارائه داده اند. 

 

همکار فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد با اشاره به این که همایش «در سایه سار عالم آل محمد» پذیرای عوم بانوان است، گفت: این همایش، دوم شهریور ماه، ساعت 11صبح در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد برگزار می شود./1309/ت302/ب4

ارسال نظرات