۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۸۲۶۷۹

کاروان خادمان حرم رضوی در جمع طلاب خارجی تبریز

خبرگزاری رسا ـ کاروان خدام حرم رضوی، این بار به جامعه المصطفی العالمیه تبریز رسید و در جمع طلاب خارجی این مدرسه علمیه حاضر شدند.
کاروان رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کاروان خدام حرم رضوی، این بار به جامعه المصطفی العالمیه تبریز رسید و در جمع طلاب خارجی این مدرسه علمیه حاضر شدند.

 

لازم به ذکر است، این مراسم با حضور حجت الاسلام علّامی، نماینده آیت الله سیستانی در تهران، جمعی از اساتید و مسؤولان این مجموعه همراه بود.

 

حجت الاسلام بخت آور، مدیر این مرکز علوم اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از حضور خادمان حریم رضوی در جمع طلاب این مجموعه، ابراز داشت: این مجموعه امروز توفیق پیدا کرده است تا از رایحه و عطر حرم رضوی برخوردار شود.

 

وی حضور خادمان حریم رضوی را یادآور عظمت، محبت و کرامت حرم رضوی عنوان کرد و گفت: عالمان دینی چراغ راه هدایت جامعه اسلامی هستند، در این میان آیت الله امام خامنه‌ای با درایت و تدبر این کشتی را به پیش می برد.

 

حجت الاسلام بخت آور حضور نماینده آیت الله سیستانی را نیز مغتنم دانست و ابراز داشت: آیت الله سیستانی این عالم جلیل القدر نیز در طوفان های کشور عراق سبب ثبات و عزت شیعیان و مسلمانان کشور عراق است.

 

مقدم زاده، از خدام بارگاه رضوی در این مراسم با اشاره به دهه کرامت و آستانه میلاد امام رضا(ع)، گفت: تلاش داشتیم با چنین حرکت هایی در سراسر جهان؛ در بیش از 20 کشور خارجی و در سراسر ایران اسلامی، از رایحه عطر خوش رضوی پر کنیم.

 

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، ابراز داشت: توجه و مطیع فرمان امام واجب الاطاعه مورد تأکید روایات است، از این رو طلاب پیروی در عمل و کلام از معصومان و ولایت فقیه را پیشه خود قرار دهند و سعادت خود را در آن بدانند.

 

گفتنی است این مراسم با مدیحه سرایی و بیان مناقب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از سوی خدام رضوی و تبرک پرچم سبز حرم همراه بوده است./854/ت302/ب4

ارسال نظرات