۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۱۰۴

مراسم میلاد امام رضا در دفتر آیت الله موسوی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم میلاد امام رضا(ع) با حضور طلاب، علما و اقشار مختلف مردم در دفتر آیت الله سید عبدالصاحب موسوی در اهواز برگزار شد.
مراسم ميلاد امام رضا(ع) در دفتر آيت الله موسوي در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم میلاد امام رضا(ع) با سخنرانی آیت الله سید عبدالصاحب موسوی، از علمای استان خوزستان و استاد حوزه علمیه و مداحی سیدعلی موسوی، شامگاه دوشنبه(2 شهریورماه)، در دفتر وی در اهواز برگزار شد.

 

براساس این گزارش، مراسم میلاد امام امام رضا(ع) با اقامه نماز مغرب و عشاء و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس صلوات خاصه امام رضا(ع) جمع خوانی شد.

 

در ادامه گزارش، آیت الله سیدعبدالصاحب موسوی، از علمای استان خوزستان و استاد حوزه علمیه با بیان این که امامت در اسلام پس از توحید و نبوت مهم ترین مسأله در دین است، ادامه داد: به این مسأله باید به طور ویژه پرداخت و به آن اهتمام ورزید.

 

این مقام مسؤول، رهبری و فرماندهی را کلید خیر خواندند و افزود: اگر رهبری از سوی ائمه اطهار(ع) از مسیر خود خارج شود منشأ هر شری خواهد شد؛ براساس حدیث امام باقر(ع) به مسأله ای همانند موضوع ولایت سفارش نشده است.

 

آیت الله موسوی افزود: خداوند در دوران رهبری حضرت ابراهیم(ع) درخصوص ایشان گفته که برای مردم قوم خود امام بود و این مسأله بیانگر عظمت و جایگاه امامت و رهبری است.

 

این عالم خوزستانی با اشاره به این که در کشورهای منطقه شاهد جنگ و ناآرامی و خون و خونریزی هستیم، ادامه داد: این تهاجم ها از سوی نظام سلطه تنها برای در امن و امان بودن رژیم اشغالگر قدس است؛ داعش بزرگ ترین خدمت را به آمریکا می کند.

 

بنابر این گزارش، در بخش دیگری از مراسم میلاد امام هشتم(ع) سیدعلی موسوی با نوای خود مجلس سرور و شادی میلاد امام رضا(ع) را معنوی تر کرد و در این میان با قرائت اشعاری در این خصوص، مراسم جشنی برپا شد.

 

گفتنی است، دفتر آیت الله سید عبدالصاحب موسوی در اهواز به نشانی امانیه(فلکه ساعت)، خیابان بوعلی، حسینیه سیدالمرسلین(ص) واقع شده است که همواره در مناسبت های دینی و مذهبی شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت اهل بیت(ع) در این دفتر هستیم./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات