۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۸۳۱۳۱
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری قرائت زیارت امین الله در کانون های مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول جشنواره دائمی امام المتقین(ع) از برگزاری قرائت زیارت امین الله، از دهه کرامت تا دهه ولایت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول جشنواره دائمی امام المتقین(ع) و مسؤول دبیرخانه کانون های  فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در دبیرخانه کانون مساجد استان برگزار شد، گفت: زیارت امین الله به مدت چهل روز در کانون های مساجد کشور قرائت می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین(ع) خاطرنشان کرد: قرائت زیارت امین الله از برنامه های جانبی این جشنواره است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که طرح ملی قرائت زیارت امین الله از دوم شهریور آغاز شده است، افزود: این طرح ملی تا 18 ذی الحجه(10 مهر) مصادف با عید سعید غدیر ادامه  دارد.

 

وی تصریح کرد: قرائت زیارت امین الله با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد تا دهه ولایت ادامه دارد.

 

مسؤول جشنواره دائمی امام المتقین(ع) یادآور شد: قرائت زیارت امین الله در ایام منتسب به امام المتقین حضرت علی(ع)، ولادت و شهادت آن حضرت و عید سعید غدیر، به ویژه در روزهای یکشنبه روز زیارتی حضرت علی(ع) در سطح مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

وی با دعوت از عموم مردم در برگزاری این مراسم بیان کرد: عموم مردم می توانند به صورت گروهی و یا فردی در مراسم ختم زیارت امین الله شرکت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: جشنواره سراسری امام المتقین(ع) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، جشنواره ملی امین الله، همزمان با میلاد پر برکت مولای متقیان امام علی(ع) آغاز شده و تا 10 مهر ماه سال جاری، مصادف با عید سعید غدیر ادامه دارد./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات