۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۸۳۲۲۰
با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی؛

چهارمین روز از هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین روز از هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی با حضورحجت الاسلام و المسلمین قرائتی فردا چهارشنبه در مشهد برگزار می‌شود.
کانون هاي مساجد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور در روز چهارشنبه چهارم شهریور در این همایش به سخنرانی می پردازد.

 

 حجت الاسلام سلیمانی، رییس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و نوش‌آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله دیگر مهمانان در چهارمین روز از هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی هستند.

 

براساس این گزارش، در هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی که از 31 مرداد تا 22 شهریور در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام قرائتی، آیت‌الله خاتمی، حجت‌الاسلام پناهیان، معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوبخت حجت الاسلام ماندگاری، حاج علی اکبری، رحیم پور ازغدی،مصباحی مقدم، رجبی دوانی، دکتر لاله افتخاری، دکتر خزعلی و دکتر محمد علی انصاری به سخنرانی می پردازند.

 

هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در دو گروه برادران و خواهران برگزار می شود که دوره برادران از تاریخ 31 مرداد در سه دوره پنج روزه و خواهران نیز از 15 شهریور در دو گروه چهار روزه برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی با حضور 2 هزار و پانصد نفر از اعضا و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از 31 مرداد لغایت 21 شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس در حال برگزاری است./934/د102/ح

ارسال نظرات