۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۸۳۴۱۸
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

انگلیس بستر توطئه و تفرقه را در جهان اسلام ایجاد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با حضور در آیین بزرگداشت شهدای کارمند استان کرمانشاه، گفت: امروز دشمنان با توطئه و نرم افزارهای خود سبب اختلاف و تفرقه در جهان اسلام می شوند.
سردار بهمن ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آیین بزرگداشت سالروز بسیج کارمندی حوزه 9 امام علی (ع) دادگستری استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد عنوان داشت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و باید به نکاتی که متوجه مدیران، دستگاه های اجرایی، کارمندان و کسانی در این نظام مسؤولیت دارند اهتمام لازم را داشته باشیم.


ریحانی تصریح کرد: امروز باید بدانیم که در کشور و حوزه منطقه ما چه می گذرد، باید مدیران وظایف و تکلیف خود را به خوبی بدانند، تمامی انبیا و پیامبران الهی نگران اوضاع و اتفاقات بعد از رسالت خود بوده اند، اکنون می بینیم که در تمامی جهان بستر نا امنی، جنگ و تفرقه ایجاد شده است.


وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: خداوند دین اسلام را برای شما برگزید، مبادا آن را از دست بدهید، این نگرانی بیشتر متوجه خواص و مسؤولان جامعه و دنیای اسلام و در نهایت مردم است چرا که با انحراف آن ها خطراتی متوجه اسلام خواهد شد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: مراقب باشید که اشتباهات گذشته را مرتکب نشوید چرا که خطاها سبب سقوط حکومت ها و جوامع می شود، فتنه و خطری جدید، برای سست کردن پایه های انقلاب و اسلام در حال رقم زدن است، بی تفاوتی نسبت به مسیر و آینده انقلاب، وضعیت کنونی جامعه و کشورهای اسلامی مشکلاتی جدی و خطرناکی را ایجاد خواهد کرد.


وی با اشاره به دلایل نگرانی ائمه اطهار علیهم السلام بعد از رسالت خود بیان داشت: پیامبران و اولیای خداوند متعال احتمال این را می دادند که نرم افزار اسلام و بستر توحیدی آن ها مورد دستخوش تحریف قرار گیرد، امروز نظام حاکمیت و مسؤولان نسبت به عملیاتی کردن دین و اعتقادات مردم، مباحث سیاسی انقلاب و راه امام، شهدا و رهبر انقلاب اسلامی مسؤول هستند و وظیفه خطیری را بر عهده دارند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه افزود: مردم را نباید به حال خود رها کرد، امروز کشور ترکیه با اینکه تعدادی بسیاری مسلمان دارد اما دین رسمی در کشورش ندارد و در نتیجه کشور تاریکی بر اساس اعتقادات سکولاریسم ایجاد شده است و حتی نمی تواند اختلافات دخلی کشور خودش را حل کند و با مشکلات فراوانی مواجه است.


ریحانی گفت: امروز شعار اسلام آمریکایی «جدایی دین از سیاست» برای ما در حال رقم زدن است، دشمنان برای تخریب اسلام و انقلاب آماده اند و هیچ گاه دست از توطئه های خود بر نخواهند داشت، از این رو باید احساس خطر کرد و آگاه نسبت به خطراتی که مواجه کشور ایران است، باشیم.


این مسؤول با اشاره به فاز جدیدی از توطئه های استکبار نسبت به کشور ایران ابراز کرد: کشور انگلستان که بستر توطئه و تفرقه در جهان است تلاش می کند که جایی برای خود در کشور ایران باز کند و با ورود به ایران با نقشه و نرم افزار خود تفرقه را در صفوف ملت ایران راه می اندازند، ما باید به عنوان مسؤول به این خطرات دقت و توجه کافی و لازم را داشته باشیم و زمینه های اعتقادی مردم را فراهم کرده و بسترهای منکر را از جامعه بزداییم.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: اعتقاداتی که هیچ بستر توحیدی و مقابله با استکبار و ظلم در آن دیده نشود، همان اسلام آمریکایی است و در نهایت دشمنان به راحتی پایه های انقلاب و اسلام را تخریب می کنند.


وی با اشاره به موفقیت های ایران در زمینه فناوری هسته ای عنوان داشت: امروز اگر ایران در زمینه هسته ای با قاطعیت و محکم حرف می زند برای این است که در برابر استکبار سر تسلیم را فرود نیاورد چرا که تنها هدف دشمنان انقلاب شکستن عزت و اقتدار ایران اسلامی است.


ریحانی در پایان با بیان دیدگاهی که در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است ابراز کرد: استحکام درونی، اقتصاد مقاومتی از عواملی هستند که مسؤولان و مدیران باید به آن ها توجه بیشتر داشته باشند و در راستای احیا و پیشرفت اقتصاد جامعه بکوشند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات