۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۸۹۵
نماینده مردم آمل در مجلس:

همدلی و همزبانی نظام اسلامی را در مسیر تعالی قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که بهره گیری از همدلی و همزبانی نظام اسلامی را در مسیر تعالی قرار می دهد، گفت: اتحاد و همدلی برکات بسیاری دارد که می تواند اثرگذاری شایسته ای ایفا کند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امشب در آیین افتتاح پروژه های عمرانی روستای گزانه از توابع بخش لاریجان آمل با بیان این که بهره گیری از همدلی و همزبانی نظام اسلامی را در مسیر تعالی قرار می دهد، گفت: اتحاد و همدلی برکات بسیاری دارد که می تواند اثرگذاری شایسته ای ایفا کند.

 


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این که خدمت به مردم فرصتی است که باید به بهترین نحو ممکن در راستای انجام وظایف و تکالیف خود کوشا باشیم، افزود: مدیران باید از فرصت های موجود در راستای رفع مسائل و مشکلات جامعه بهره گیری کنند.

 


وی ادامه داد: مردم ما شایسته بهترین ها هستند که باید خدمات ارزشمندی در مقام والای آنان صورت گیرد تا بتوانیم آسایش و رفاه عمومی را محقق کنیم.

 


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: بسیار خوشحال هستیم خدمت به مردمی را قبول کردیم که در عرصه های مورد نیاز حضوری فعال و اثرگذار دارند که همیشه زمینه ساز خیر و برکات هستند.

 


یوسفیان ملا با بیان این که مردم این منطقه در امور عمرانی پیشگام و پیشتاز مدیران هستند، گفت: مردم ما با احساس تکلیف و وظیفه وارد صحنه می شوند و حمایت های خوبی را برای توسعه عمران و آبادانی دارند.

 


رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس خاطرنشان کرد: وجود حس همدلی در میان مردم ثمرات گرانقدری دارد که می تواند الگویی برای همگان در راستای بهره گیری از ظرفیت ها و وحدت باشد.

 


وی با اشاره به این که مردم این منطقه با وحدت و همدلی توانستند گام های خوبی بردارند، گفت: کارهای عمران و آبادانی ارزشمندی بدون کمک دولت صورت گرفته است که جای تقدیر و سپاس دارد.

 


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که حضور در کارهای خیریه ثواب بسیاری دارد، افزود: مردم ما همواره در مسیر امور خیریه پیشگام هستند که در این منطقه نیز خیران نیک اندیش در راستای عمران و آبادانی کارهای خوبی صورت دادند.

 


وی تصریح کرد: خیران از مقام ارزشمند و والایی برخوردار هستند که این کمک ها نزد خداوند متعال محفوظ است و زمینه ارتقای جایگاه و مرتبه انسان را فراهم می کند.

 


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت افزود: برای تسریع در تعریض محور بزرگ هراز مبلغ 375 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد تا بتوانیم کار تعریض جاده هراز را در سریع ترین زمان ممکن صورت دهیم.

 


یوسفیان ملا با تاکید بر این که عزم ما در راستای اجرای اقدامات و پروژه های شایسته برای مردم است، گفت: تلاش داریم تا خدمات مورد نیاز ضروری همچون گازرسانی را در سریع ترین زمان ممکن به مردم صورت دهیم تا در آسایش و آرامش زندگی کنند./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات