۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۸۵۲۵۴
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

برنامه‌های قرآنی جزء اولویت‌های مسؤولان باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که انس با قرآن و استفاده از آموزه های این کتاب آسمانی بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: برنامه‌های قرآنی باید اولویت مهم مسؤولان ایران اسلامی باشد.
شکر‌الله حسن‌بيگي عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور اختتاميه جشنواره قرآني گل هاي محمدي(ص) و گل هاي فاطمي(س)، در بيت تاريخي امام خميني اختتاميه جشنواره قرآني گل هاي محمدي(ص) و گل هاي فاطمي(س)، در بيت تاريخي امام خميني اختتاميه جشنواره قرآني گل هاي محمدي(ص) و گل هاي فاطمي(س)، در بيت تاريخي امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکر‌الله حسن‌بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مرکزی، عصر امروز پنجشنبه 12شهریور در مراسم اختتامیه و همایش پایانی جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س)، در بیت تاریخی امام خمینی، بیان کرد: برنامه‌های قرآنی باید اولویت مهم مسؤولان ایران اسلامی باشد.

 

مسؤولان باید در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که مسؤولان باید در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند گفت: مسؤولان ایران اسلامی ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه را یک افتخار بزرگ بدانند.

 

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به این که امور قرآنی باید از انحصار جامعه قرآنی خارج شود گفت: فعالیت های قرآنی از نیازهای اصلی و اساسی جامعه امروز است که باید مدنظر همگان قرار گیرد.

 

ترویج فعالیت‌های قرآنی موجب حل بسیاری از مشکلات می شود

حسن‌بیگی با تأکید بر این که توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی موجب حل بسیاری از مشکلات می شود، خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که هم‌اکنون در جوامع وجود دارد ناشی از دوری از قرآن است.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور در ادامه گفت: جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) با پیشنهاد استاندار سابق استان مرکزی با رویکرد آموزشی و پژوهشی در دستور کار قرار گرفت.

 

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی، خاطر نشان کرد: جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) در شش ماه نخست سال در شهرهای خمین، دلیجان و محلات برگزار شد و در شش ماه دوم در سایر شهرستان‌های استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

حسن بیگی جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) ویژه افراد 6 تا 12 سال و 12 تا 17 سال است که برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر آن 30 نشست هماهنگی با مسؤولان استانی برگزار شده است.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این که انس با قرآن و استفاده از آموزه های این کتاب آسمانی بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: امروزه و در شرایط فعلی نیاز به مهارت قرآنی و استفاده از آموزه های قرآنی و دینی دو چندان شده است. /842/202/ب1

ارسال نظرات