۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۸۵۸۱۵
نماینده مردم بیرجند:

فرماندهان جبهه نرم فرهنگی در مقابله با دشمن طلاب و روحانیون هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن قبل انقلاب و اسلام را که همان فرهنگ بوده هدف گرفته است، گفت: طلاب و روحانیون فرماندهان جببه نرم فرهنگی در مقابله با هجمه های دشمن هستند
عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقرعبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با طلاب و روحانیون مدرسه علمیه مهدیه فاضل بیرجند با تسلیت فرارسیدن ایام درگذشت آیت‌الله العظمی عبدالکریم حائری یزدی، موسس و بنیانگذار حوزه علمیه قم گفت: آیت‌الله حائری یزدی با تأسیس حوزه علمیه قم حرکت فرهنگی ارزشمند و ماندگاری را در تاریخ دین اسلام انجام داد که ریشه‌های انقلاب اسلامی را باید در این حرکت جست‌و‌جو کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن قلب انقلاب و اسلام یعنی فرهنگ را هدف گرفته است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی هنوز چفیه بر دوش دارن که این موضوع نشان می‌دهد هنوز جنگ با دشمنان اسلام به پایان نرسیده است و در میدان جهاد فرهنگی طلاب به عنوان فرمانده و سرباز باید جان برکف آماده خدمت باشند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر عرصه‌های اقتصادی و سیاسی به عنوان میدان جدیدجنگ با دشمن تعریف شده است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه غرب از جایگاه ایران اسلامی در دنیا نگران است، اظهار کرد: تحریم‌های فلنج کننده اقتصادی، تهاجم فرهنگی و همچنین فضاسازی‌های سیاسی همه با هدف جلوگیری از رشد، پیشرفت و الگو شدن ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: جنگ فرهنگی از دیگر عرصه‌ها بسیار مهمتر و حیاتی‌تر است، چراکه میدان تهاجم فرهنگی امروز کانون خانواده‌ها است و دشمن می‌خواهد با سست کردن بنیان‌های خانوادگی در کشور ریشه اسلام و انقلاب را تضعیف کرده و در دازمدت بر فکر و روح مردم به ویژه نسل جوان مسلط شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شبکه‌های ماهواره‌ای را خطر بزرگ برای خانواده‌ها دانست و گفت: شهروندان در کشورهای اروپایی برای تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای ملزم به پرداخت هزینه هستند اما در کشور ایران اسلامی به‌ طور رایگان از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد دشمن هرگز بودجه خود را بیهوده به هدر نداده و از این کار اهداف مهم و هدفمندی را دنبال می‌کند که این هدف همان نابودی انقلاب است.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این که مسأله فرهنگ از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: هدف اصلی تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی، تضعیف روحیه و باور جوانان و مردم ایران است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در غرب برخلاف ادعاهای صورت گرفته به هیچ وجه حقوق زنان رعایت نمی‌شود، افزود: غربی‌ها حاضر نیستند در حوزه فرهنگی کسی یا کشوری سیاست‌های رفتاری و فرهنگی آنها را نقد کند.

وی با اشاره به این که عرصه فرهنگ از جمله شریان های حیاتی کشور است، تصریح کرد: مهمترین میدانی که باید طلاب و روحانیون در آن ورود فعالی داشته باشند میدان جنگ فرهنگی است./968/202/ب3

ارسال نظرات