۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۸۸۰۸۴
سرپرست تبلیغات اسلامی تنگستان:

خانه‌های قرآنی شهری و روستایی نقش مهمی در جذب جوانان به ارزش‌های قرآنی دارند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان گفت: هم اکنون در سطح شهرستان ۴۲ خانه قرآن شهری و روستایی و یک موسسه قرآنی وجود دارد که نقش بسیار مهمی را در سطح شهرستان تنگستان نسبت به جذب جوانان و نوجوان به ارزشهای قرآنی و معنوی ایفا می‌کنند.
حجت‌الاسلام ابوالفضل بحريني سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان تنگستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل بحرینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: دهم مهرماه مصادف با عید سعید غدیر خم است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی با هیئت‌های مذهبی در سطح شهر اهرم این نمایش فرهنگی ـ معنوی و هنری بسیج باشکوه هرچه‌ تمام‌تر و بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این کار بزرگ فرهنگی بیش از 200 بسیجی علاقمند حضور خواهند داشت و نتیجه تلاش و همت آن‌ها در صداوسیمای مرکز بوشهر انعکاس می‌یابد.

حجت الاسلام بحرینی برگزاری این نمایش را گامی در جهت معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ ستیزی دانست و افزود: ادارات و نهادهای شهرستان همکاری و هماهنگی خوبی پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایش به عمل آوردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هم أکنون در سطح شهرستان 42 خانه قرآن شهری وروستایی و یک موسسه قرآنی وجود دارد که نقش بسیار مهمی را در سطح شهرستان تنگستان نسبت به جذب جوانان و نوجوان به ارزشهای قرآنی و معنوی ایفاء می‌کنند.
 
وی ادامه داد: امروز بسیاری از مشکلات خانوادگی در سطح کشور ناشی از مهجور بودن قرآن در بین این خانواده ها بوده است چرا که اگر فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه ای نهادینه شود شاهد بروز و ظهور خانواده ای سالم و معنوی در آن جامعه خواهیم بود.
 
حجت الاسلام بحرینی تأکید کرد: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان  توسعه و ترویج موسسات قرآنی را در رأس برنامه های خود قرار داده است تا با برنامه ریزی های صورت گرفته روستاهای فاقد خانه قرآن بتوانند با معرفی نیرویی توانمند ازاین مهم برخوردارشوند./846/202/ب3
ارسال نظرات