۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۸۸۲۱۵
استاد حوزه و دانشگاه:

اجماع در برجام موجب جلوگیری از نفوذ دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسؤولان در بررسی موارد برجام بر منافع مردم، مصالح نظام، خطوط قرمز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و جلوگیری از سوء استفاده دشمن تأکید داشته باشند.
برجام

حجت الاسلام احسان اصولی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با نفوذ دشمن در مسؤولان گویا است، گفت: امام راحل هشدارهایی را نسبت به مسؤولان سیاست خارجی در وصیت نامه خود آورده است که باید بر آن توجه شود.

 

وی افزود: اجماع داخلی در زمینه برجام بسیار حائز اهمیت است، چرا که نفوذ دشمن زمانی می تواند اتفاق بیفتند که اختلاف نظر و تفرقه بین مسؤولان وجود داشته باشد، از این رو فارغ از رد و یا تأیید برجام به دست شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، اجماع نظر موجب عدم موفقیت دشمن در نفوذ می شود.

 

حجت الاسلام اصولی با بیان این که اظهار نظر شخصی مسؤولان در زمینه برجام موجب سوء استفاده دشمن می شود، گفت: کارشناسان می توانند در زمینه برجام نظرات خود را در جای خود مطرح کنند و در پایان به نتیجه ای که از بررسی ها حاصل می شود، تن دهند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که مسؤولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به نتیجه بررسی برجام احترام بگذارند، گفت: اگر مسؤولان زیر پرچم رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و به هشدارهای و تأکیدات ایشان توجه داشته باشند و در بررسی برجام خطوط قرمز نظام را رعایت کنند، از نفوذ دشمن در کشور جلوگیری خواهد شد.

 

به گفته وی، دشمن و معاندین داخلی به دنبال ایجاد اختلاف بین مسؤولان، به ویژه دولت و مجلسی ها بر سر موضوع هسته ای هستند و در رسانه ها نیز روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

 

وی با اشاره بر این که مسؤولان در بررسی موارد برجام باید بر منافع مردم، مصالح نظام، خطوط قرمز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و جلوگیری از سوء استفاده دشمن تأکید داشته باشند، گفت: توجه به این موارد از رخنه و نفوذ دشمن در مسؤولان جلوگیری خواهد کرد.

 

حجت الاسلام اصولی گفت: بررسی برجام نباید به اختلاف و دو دستگی در کشور منجر شود که این موضوع یکی از اهداف دشمن در این مقطع از زمان است./1307/302/ب3

ارسال نظرات