۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۸۹۸۱۴
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم تأکید کرد؛

با درایت، بصیرت و توان فوق العاده آماده مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام هستیم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در مراسم رژه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از برجسته ترین دوران انقلاب اسلامی است.
سردار بهمن ريحاني1 سردار بهمن ريحاني11

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز رژه نیروهای مسلح با شکوه و عظمت هر چه تمام تر با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه در بلوار طاقبستان برگزار شد.


سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم عنوان داشت: هفته دفاع مقدس از بزرگ ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادیم که تجاوز به خاک ایران نتیجه اش شکست و تحقیر شدنشان است.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه افزود: دفاع مقدس برگ زرینی از مجاهدت و فداکاری مردم غیور ایران است، خوشبختانه موفقیت و سربلندی کشور عزیز ایران را مرهون ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.


وی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس نشان دادن ارزش و اقتدار انقلاب اسلامی به جهانیان است، قطعأ هر امری که با شهادت همراه باشد ماندگار خواهد شد.


سردار ریحانی با اشاره به رمز موفقیت و اقتدار ایران اسلامی بیان داشت: تقویت روحیه شهادت طلبی، معرفی شهدا، حوادث و اتفاقات نادر در دفاع مقدس، انقلاب و اسلام را از شر دشمنان ایمن و محفوظ نگاه می دارد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، بنیانگذار انقلاب اسلامی را چهره ای ماندگار و برجسته خواند و ابراز کرد: رهنمودهای امام راحل و پیروی از مکتب و سیره اخلاقی وی دفاع مقدس را شکل داد، حرکت در مسیر مکتب امام راحل از الزامات می باشد.


وی با اشاره به 9800 شهید استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعأ مردم ولایت مدار ایران و به خصوص استان کرمانشاه همانند شهدا، جانبازان و ایثارگران تا آخرین نفس، دستورات رهبر معظم انقلاب را اطاعت می کنند و از ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری خواهند کرد.


سردار ریحانی یادآور شد: حضور تمام اقشار جامعه از جمله بسیجیان، عشایر، زنان و مردم در دفاع مقدس رمز پیروزی حق علیه باطل بود.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: با درایت، بصیرت و توان فوق العاده آماده مقابله در برابر تهاجم دشمن و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی هستیم./857/203/ب3

ارسال نظرات