۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۹۱۱۴۷
مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

خدمتگزاری خالصانه به کشور و مردم، وظیفه مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه به تلاش های شبانه روز رزمندگان اسلام در پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام اشاره کرد و گفت: باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و به مردم غیور ایران صادقانه و خالصانه خدمت کنیم.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان اسلام عنوان داشت: هر چه زمان می گذرد با نگرشی به حوادث جهان اسلام، عظمت کارآفرینان هشت سال دفاع مقدس مشخص شده و زوایای آن روشن تر می شود.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به تبلیغات سهمگین و مسموم دشمن و شبیخون فرهنگی اظهار داشت: برای ایستادگی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و زنده نگاه داشتن روحیه سلحشوری و جهادی، مقاومت، شجاعت و ایثار نشان دادن زوایای مختلف هشت سال دفاع مقدس جان بر کفانی که آن زمان با دستان خالی با شعار اعتقاد و ایمان برای ایران افتخار آفریدند لازم و ضروری است و در این زمینه در راستای روشنگری حقایق جنگ و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشت.


وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با دستانی خالی در برابر دشمنان اسلام جنگیدند تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی، تلاش و اعتقاد جوانان سلحشور رزمنده اگر با امکانات و تجهیزات امروز همراه بود قطعأ حرکتشان وسیع تر و بزرگتر بود و تنها عاملی که سبب این افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی و متحدانش گردید جنبه ایمانی و عظمت روحی این عزیزان می باشد.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت خوب و سازنده رسانه ها در امر ترویج سیره اخلاقی شهدا و دوران هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: با تدوین برنامه های جامع، نام و یاد شهدا را می توان زنده نگاه داشت و تلاش ها و زحمات شبانه روزی آن ها برای پاسداری از انقلاب و اسلام را باید به گوش نسل های بعد انتقال داد.


حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: آل سعود و دشمنان اسلام باید بدانند که رهروان شهدا هنوز زنده اند، آن هایی که گمان می کردند که می توانند در مدت 48 ساعت ایران را تصرف کنند، اگر امام خمینی (ره) فتوای جهاد حرکت به سمت عراق را می داد رزمندگان اسلام می توانستند با کم ترین تجهیزات عراق را تصرف کنند بنابراین هر کس بخواهد نگاه بدی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد از هشت سال دوران دفاع مقدس درس بگیرد.


وی با بیان اینکه ابرقدرت ها در برابر عظمت و اقتدار ایران به زانو درآمده اند بیان داشت: ابر قدرت هایی که برای سرنگونی کشور ایران پشت صدام سنگر گرفته بودند اکنون به این نتیجه رسیده اند که در برابر ایران باید از خود سازش نشان داد و پای میز مذاکره نشست البته اگر راهی غیر از این را انتخاب کنند قطعأ به خطا رفته اند و نتیجه عکس خواهند گرفت.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه عزت و افتخار را در سایه عمل به اسلام ناب محمدی دانست و عنوان داشت: عزت و اقتدار ایران را مرهون شهادت طلبی و روحیه سلحشوری رزمندگان جان بر کف هستیم، نباید بگذاریم که نسل جدید از اصول اسلام ناب، آرمان های امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب فاصله بگیرند و اگر این فاصله ایجاد شد حتی اگر مدعی باشیم که به پیشرفته ترین سلاح های نظامی و دفاعی تجهیز باشیم نهایتأ سرنوشتمان همانند کشور پاکستان خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: عزت ایران در استقلال و ولایت مداری می باشد، با همدلی و هم زبانی در حل مشکلات کشورمان تلاش مجدانه ای داشته باشیم، خدمتگزاری خالصانه به کشور و مردم غیور، متدین و شهید پرور نه گفتن به دشمنان انقلاب و اسلام است، ما می توانیم همانند کارآفرینان هشت سال دفاع مقدس، ایران را به قله های عزت و افتخار برسانیم و آن را به عنوان الگویی از اسلام ناب محمدی و حکومت اسلامی به جهان معرفی کنیم.


وی یادآور شد: اگر چه عربستان در مرکز وحی لانه گزیده است و عملکردی زشت و وقیحانه در قبال کشورهای مسلمان همچون سوریه، یمن و دیگر کشورهای مسلمان را از خود نشان می دهد بنابراین نمی تواند الگویی برای مسلمانان جهان باشد، کشوری که خود را ادعای ام القراء کشورهای مسلمان می داند متأسفانه با سوء مدیریت این واقعه دردناک را در منا رقم می زند.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: اگر امروز چشم امید مظلومان عالم به انقلاب اسلامی ایران است همگی این ها را مدیون جانفشانی شهدا هستیم، امید است که بتوانیم راهشان را با تمام توان ادامه دهیم./857/302/ب3

ارسال نظرات