۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۹۱۲۵۹
قالیباف مطرح کرد؛

بسیج مظهر وحدت ملت ایران/ رفتار آل سعود نسبت به فاجعه منا نشان از کینه و عداوت آن‌ها دارد

خبرگزاری رسا ـ شهردار تهران با اشاره به اهمیت نقش بسیج در 8 سال دفاع مقدس، گفت: امروز باید قدر و منزلت بسیج را گرامی بداریم زیرا بسیج فرهنگ دفاع مقدس را تولید کرد و فرهنگ دفاع مقدس سبب تداوم فرهنگ بسیج تا به امروز شد؛ در حقیقت بسیج مظهر یک وحدت مقدس در میان ملت ایران است.
محمد‌باقر قاليباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن که با حضور جمعی از بسیجیان، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، پرویز سروری و اقبال شاکری اعضا شورای اسلامی شهر تهران و محسن پیرهادی رییس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان این سرزمین است فرزندانی که تربیت شده مکتب امام راحل و فرهنگ انقلاب اسلامی بودند.

 

وی با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه، تصریح کرد: امروز باید قدر و منزلت بسیج را گرامی بداریم زیرا بسیج فرهنگ دفاع مقدس را تولید کرد و فرهنگ دفاع مقدس سبب تداوم فرهنگ بسیج تا به امروز شد در حقیقت بسیج مظهر یک وحدت مقدس در میان ملت ایران است.

 

شهردار تهران بیان داشت: بسج تبلور عینی مشارکت، بر اساس انقلاب و خدمت و پیشرفت ایران است؛ امروز بسیجیان مسؤولیت سنگینی بر را برعهده دارند.

 

قالیباف عنوان کرد: برای تداوم فرهنگ بسیج در کشور باید جایگاه آن را باور و به قدرت بسیج ایمان داشت زیرا بسیج در راه رسیدن به اهداف اسلامی بسیار تاثیر گذار است.

 

وی با اشاره به حوادث منطقه، اظهار داشت: بسیج نباید از حوادثی که امروز در منطقه آسیای غرب رخ می‌دهد غافل باشد و حوادث منطقه را تحلیل نکند.

 

شهردار تهران با اشاره به حوادث منا، گفت: در حوادث دلخراش منا بدون شک بی‌تدبیری و بی‌مدریتی مجموعه آل سعود روشن و مشخص است و نوع رفتاری که با مجروحین و عدم رسیدگی آنان در آغاز حادثه، نشان از کینه آنان در دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص)است.

 

قالیباف با اشاره به اینکه بسیجیان باید اسلام ناب و اسلام آمریکایی را تحلیل و بررسی کنند، ابراز داشت: در نیم قرن اخیر اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی در میدان مبارزه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و بسیجیان باید به این مساله دقت کنند و آن را به درستی تحلیل کنند.

 

وی افزود: سر منشاء همه حوادث در آسیای غربی آمریکایی‌ها و صهیونیسم‌ها هستند؛ عمر تمدن آمریکا کمتر از سیصد سال است ولی جنگ و خونریزی، غارت ملت‌ها، استثمار و استعمار حاصل اعمال تاریخی این کشور است؛ امروز هم در آسیای غرب به عنوان دفاع از دمکراسی از کشورهایی حمایت می‌کنند که بویی از دموکراسی نبرده‌اند.

 

شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان با دست خالی ولی با همت عالی هر گره‌ای را با توکل به خدا می‌توانند باز کنند./813/202/ب3

ارسال نظرات