۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۹۳۲۳۹
مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری چهارمین دوره انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی در کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری چهارمین دوره انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این انتخابات با هدف برگزیدن اعضای هیأت مدیره و هفت عضو اصلی برای مدت دو سال برگزار شد.
حجت الاسلام رهبر محمدي

حجت الاسلام رهبر محمدی مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری چهارمین دوره انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی در استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: این انتخابات در یازدهم مهر ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام محمدی ادامه داد: این انتخابات با هدف برگزیدن اعضای هیأت مدیره و هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل برای مدت دو سال آینده برگزار شد، در این انتخابات اعضای مؤسسات قرآنی حضور داشتند و در برگزاری انتخابات مشارکت کردند.


وی با اشاره به میهمانان ویژه این مراسم، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، مدیران مؤسسات قرآنی و دیگر مسؤولان در این مراسم شرکت کردند.


مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اولین جلسه هیأت مدیره جدید هفته آتی برگزار می شود و انتخاب رییس و مدیر عامل و دیگر سمت ها درآن جلسه صورت گرفته و رأی گیری انجام می شود.


حجت الاسلام محمدی ابراز داشت: در این جلسه بر لزوم خودکفایی مؤسسات قرآنی تأکید شد تا در صورتی که حمایتی از مؤسسات صورت نگیرد، خود مؤسسات پاسخگوی نیازها باشند.


وی یادآور شد: مؤسسات قرآنی وجهه مردمی داشته و با کمک های مردمی اداره می شوند بنابراین باید از لحاظ مالی به سمت خودکفایی رفته و وابسته به کمک های دولتی نباشند.


مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی نقش مؤسسات قرآنی در ارتقای سطح معلومات دینی افراد را خوب توصیف کرد و بیان داشت: آموزش های صورت گرفته در مؤسسات قرآنی سبب افزایش سطح مطالعه قرآن در میان افراد جامعه می شود و به دنبال آن شاهد قرائت و صحیح خوانی قرآن و نماز در جامعه بوده و توجه به آموزه های قرآنی بیشتر خواهد شد.


حجت الاسلام محمدی افزود: مردم محوری مؤسسات قرآنی سبب ایجاد صمیمیت میان مردم با مؤسسات شده و مؤسسات قرآنی در بطن جامعه قرار می گیرند.


وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم از برنامه های قرآنی بسیار خوب است و امید است که در آینده شاهد مشارکت بیشتر مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان در برنامه های قرآنی باشیم./857/302/ب3

ارسال نظرات