۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۹۶۴۳۱
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ایران رقم خورد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به مجاهدت های مردم ایران در راستای پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب به پشتوانه مردم دلسوز ایران رقم خورد.
سردار بهمن ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم افتتاح 93 پروژه محرومیت‌زدایی از چهره استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مجتمع بعثت برگزار شد.


سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با حضور در این مراسم عنوان داشت: استان کرمانشاه نقشی اساسی و مهم در دوران جنگ تحمیلی ایفا کرد و متحمل خسارات فراوانی شد.


سردار ریحانی اقدامات انجام شده در استان را ناکافی دانست و ابراز داشت: عمران و آبادانی استان کرمانشاه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اقدامات خوبی از سوی سازمان های مرتبط صورت گرفته اما متأسفانه این اقدامات کافی نبوده و آبادانی این استان مستلزم مساعدت های بیشتری از سوی مسؤولان است.


وی افزود: مردم این استان خدمت بسیار زیاد و غیر قابل انکاری در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند و خدمت به چنین مردمی افتخاری بزرگ است.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای حمایت از محرومان و کمک به نیازمندان و مرتفع ساختن مشکلات جامعه باید صادقانه خدمت کرد و عدالت ائمه اطهار علیهم السلام را الگویی برای خدمت قرار داد.


سردار ریحانی یادآور شد: دستگیری از محرومان و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب زمینه ساز شکوفایی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران است.


وی با بیان اینکه تمامی ادارت، ارگان ها و نیروهای نظامی و انتظامی باید خدمتگزار مردم ولایتمدار ایران باشند ابراز داشت: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم دلسوز و با غیرت ایران رقم خورد لذا خدمت به مردم از وظایف اصلی مسؤولان است.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در پایان بیان داشت: امروزه شاهد استقرار و خدمت جوانان و نوجوانان جهادی که در مناطق دور و افتاده و محروم مستقر هستند می باشیم که بدون چشم داشتی در راه خدا و کمک به خلق خدا گام بر می دارند./857/203/ب2

ارسال نظرات