۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۹۸۱۲۷
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

استکبار جهانی به دنبال استحاله فرهنگی ادیان الهی است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز ما شاهدیم که استکبار جهانی با حمله به اصل و اساس ادیان الهی به دنبال تسخیر فکر مردم، استحاله فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انسانی است.
حجت الاسلام احمد سالک سخنگوي مجمع روحانيت مبارز 298127 298127 298127 298127

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز در سومین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان نقض حقوق بشر و خشونت پلیس آمریکا بر علیه سیاه پوستان که در سالن همایش‌هایش صدا و سیما برگزار شد، گفت: هنوز نبرد حق و باطل ادامه دارد اما بر اساس وعده قرآن کریم در نهایت حق بر باطل پیروز می‌شود که نمونه امروزی آن جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان و جنگ 22 یا 8 روزه مقاومت فلسطین است که ارتش چهارم دنیا را به خاک سیاه نشاند.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت، عنوان کرد: کار استکبار خشونت، فساد، قتل، غارت است برای مقابله با این اقدامات باید جامعه اسلامی وحدت داشته باشد و این وحدت را در سایر نقاط جهان گسترش دهد.

 

تلاش امروز استکبار، گرفتن قدرت تفکر از مسلمانان است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی تلاش می‌کند قدرت تفکر و تکنولوژی را از مسلمانان بگیرد در صف‌بندی مقابل استکبار جهانی رسالت بزرگ امروز ما چنگ زدن به ریسمان محکم دین اسلام است.

 

حجت‌الاسلام سالک بیان داشت: بر اساس آمار موجود در آمریکا هر 24 ساعت یک سیاه‌پوست به قتل می‌رسد پس از 11 سپتامبر تقریبا 5 هزار نفر از سوی پلیس خشن و نژادپرست آمریکا گشته شدند انسانیت نزد استکبار و لاوی صهیونیست معنی ندارد.

 

بصیرت و بیداری ملت‌ها عامل اصلی سقوط استکبار است

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد جنگ نیابتی از سوی آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در منطقه هستیم، ابراز کرد: ما در قرآن 160 آیه درباره بصیرت داریم زیرا بصیرت و بیداری ملت‌ها عامل اصلی سقوط استکبار به عنوان شیطان در سراسر جهان است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: پلیس آمریکا با نژادپرستی، قتل، غارت و جنایت مانند گروه ترویستی داعش عمل می‌کند اما بدانند که شکست آنها حتمی است.

 

اقدام جدید هالیوود برای نابودی دین جوانان

حجت‌الاسلام سالک گفت: امروز ما شاهدیم که استکبار جهانی با حمله به اصل و اساس ادیان الهی دو هدف تسخیر فکر مردم، استحاله فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انسانی را دنبال می‌کنند در همین راستا هالیوود مامور شده تا به جای ساخت فیلم‌های 200 دقیقه‌ای فیلم‌های 2 الی 3 دقیقه‌ای تولید کرده و با ارسال آن به شبکه‌های اجتماعی جوانان را از دین اسلام و انسانیت متنفر کند.

 

وی با اشاره به اینکه پیام اسلام بر اساس ضد نژادپرستی است، عنوان کرد: در اسلام سیاه و سفید هیچ تفاوتی با هم ندارند بلکه معیار برتری انسان‌ها بر اساس تقوا است و همه انسان‌ها باید از عدالت الهی بهره لازم را ببرند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک با فروپاشی قدرت سردمداران آمریکا و نابودی رژیم نژادپرست صهیونیست قدرت در اختیار مردم آمریکا و فلسطین قرار می‌گیرد و آنها به حقوق انسانی و آزادی انتخابات دست پیدا می‌کنند.

 

آمریکا در حالیکه جنایت می‌کند دم از حقوق بشر می‌زند

حجت‌الاسلام سالک اظهار داشت: آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند اما در اقصی نقاط دنیا و از جمله در کشور خود جنایات فراوانی را مرتکب می‌شود حمایت آنها از صدام در جنگ با ایران که موجب به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مردم کشور ما شد و جانبازان فراوانی را نیز بر جای گذاشت یک نمونه کوچک این جنایت است.

 

وی افزود: در حقیقت حقوق بشر در آمریکا نابود شده است در حالیکه در اسلام بلال حبشی سیاهپوستی است که در کنار پیامبر(ص) دارای کرامت انسانی است.

 

رواج برده‌داری مدرن از سوی صهیونیست بین‌الملل

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: امروز صهیونیست‌ بین‌المللی تلاش می‌کند یک نوع برده‌داری مدرن را در دنیا گسترش دهد که یک نمونه آن تربیت گروه تروریستی داعش است کمپانی‌های بزرگ در غالب جنگ نیابتی به کشورهایی مانند سوریه، عراق، افغانستان و یمن حمله می‌کنند./807/202/ب1

ارسال نظرات