۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۹۸۲۲۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل:

دستگاه دیپلماسی از اجرای حکم شیخ نمر جلوگیری کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با تأکید بر این که فاجعه عظیم منا تحت الشعاع اعدام شیخ نمر قرار نخواهد گرفت، گفت: عربستان به دنبال تحریک احساسات شیعیان است.
حجت الاسلام ميثم حاج احمد

حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عربستان به دفعات موضوع اعدام شیخ نمر را مطرح کرده است، گفت: آل سعود به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

 

وی با تأکید بر این که اعدام شیخ نمر موجب می شود تا آل سعود در بین اهل سنت هم جایگاهی نداشته باشد، گفت: اهل سنت اعدام یک عالم شیعه در یک کشور مسلمان را نمی پذیرند و اعدام شیخ نمر توسط دولت سعودی دور از انتظار است و آنها به دنبال تحریک احساسات شیعیان هستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با اشاره به این که احمقانه عمل کردن عربستان در اجرای حکم اعدام شیخ نمر موجب موضع گیری اهل سنت در برابر آنها خواهد شد، گفت: دیپلماسی ایران باید تلاش خود را در جهت جلوگیری از  اجرای حکم اعدام شیخ نمر انجام دهد.

 

وی با بیان این که اعدام شیخ نمر برای عربستان زیان های فراوانی را به همراه خواهد داشت، گفت: ایران اسلامی باید با اقتدار از شیخ نمر دفاع کند تا از اجرای حکم اعدام وی جلوگیری شود.

 

به گفته وی، مطرح کردن اجرای حکم شیخ نمر در جهت ایجاد جنگ روانی بر علیه تشیع و کشور ایران است، چرا که مواضع عربستان نسبت به ایران در سال های اخیرآشکار است.

 

حجت الاسلام حاج احمد با اشاره به این ادعای وزیر امور خارجه عربستان که  قیام حوثی های یمن به دلیل پشتیبانی ایران از آنها است، گفت: آل سعود به دنبال تخریب و انتقام گرفتن از ایران اسلامی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با تأکید بر این که فاجعه عظیم منا تحت الشعاع اعدام شیخ نمر قرار نخواهد گرفت، گفت: فاجعه منا قابل پیگری است و دیپلماسی ایران در این زمینه دست از تلاش خود برنمی دارد./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات