۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۹۸۹۴۳
مدیر مدرسه علمیه الیگودرز:

حضور مبلغان در مدارس نقش مؤثری در حفظ امنیت روانی دانش آموزان دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به فعالیت 30 نفر از طلاب این مدرسه در مدارس الیگودرز، گفت: حضور مبلغان در مدارس نقش مؤثری در حفظ امنیت روانی دانش آموزان دارد.
مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، عصر امروز در دیدار با مسؤول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: تعامل خوبی بین مدرسه علمیه الیگودرز و آموزش و پرورش این شهرستان وجود دارد.


وی با اشاره به وجود تعامل بین طلاب و دانش آموزان افزود: این تعامل با همکاری آموزش و پرورش الیگودرز به وجود آمده است.


حجت الاسلام اسماعیلی حضور طلاب در مدارس را اثربخش دانست و عنوان کرد: طلاب و مبلغان با حضور در مدارس در ایجاد بصیرت افزایی و تربیت دینی نسل نو مؤثر است.


وی در ادامه حفظ امنیت روانی دانش آموزان را از دیگر آثار حضور مبلغان در مدارس دانست و افزود: در این راستا 30 نفز از طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در مدارس این شهرستان فعالیت می کنند.


مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز اقامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی و تبیین آموزه های دینی را از جمله فعالیت های مبلغان در مدارس عنوان کرد.


وی افزود: ارائه مشاوره های گوناگون به دانش آموزان و پاسخگویی به سؤالات و شبهات آنان از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی به مدارس است.


محسن باقری، مسؤول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز، در ادامه گفت: حضور مبلغان در ارتقای بینش دینی و فرهنگی دانش آموزان مؤثر است.


برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز
مسؤول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز عنوان داشت: با حضور اساتید برجسته حوزوی کلاس های حفظ، تجوید، قرائت و کارگاه های فن خطابه برای طلاب این مدرسه علمیه از سوی این نهاد برگزار می شود.


وی یادآور شد: کارگاه آموزش تبلیغ ویژه مبلغان و طلاب مدارس علمیه الیگودرز در روزهای آینده به همت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می شود.


باقری هدف از برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغ را ارتقای فعالیت تبلیغی مبلغان و طلاب مدرسه علمیه الیگودرز برگزار می شود.


گفتنی است، کارگاه آموزش تبلیغ با حضور حجت الاسلام سرلک، از اساتید حوزه علمیه قم در الیگودرز برگزار می شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات