۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۳۰۰۱۵۴
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

بوشهر از استان های موفق در زمینه همگرایی مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر این استان را از استان های موفق در زمینه همگرایی مذهبی عنوان کرد.
بوشهر
به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به نقش و جایگاه ویژه استان بوشهر در توسعه کشور بر اهمیت اشاعه وحدت اسلامی در سطح کشور تاکید کرد و استان بوشهر را از نمونه های موفق در زمینه همگرایی مذهبی در سطح کشور خواند.
 
 
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر ضرورت تقویت و توسعه وحدت اسلامی تاکید کرد.
 
 
در این نشست راه های ارتقاء سطح فرهنگ دینی و پررنگ تر کردن عوامل تقویت همزیستی مسالمت آمیز اهل تسنن با شیعیان استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از روند اقدامات اداره کل در زمینه مبارزه با فرقه ها و نحله های انحرافی پرداخت.
 
 
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: با توجه به گسترش و توسعه فضای مجازی ضرورت پاسخگویی به شبهات جوانان و مبارزه با تبلیغات سوء دشمنان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
 
 
در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی بر لزوم مقابله جدی تر با خطر انحرافات مطرح شده تاکید کرد./846/203/ب3
ارسال نظرات