۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۰۱۶۷۵
در پی نصب عکس سران فتنه در دانشگاه صورت گرفت؛

هشدار نماینده ولی‌فقیه در قزوین به مسؤولان دانشگاه امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین درباره فتنه‌انگیزی برخی افراد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین و نصب تصویر سران فتنه در این دانشگاه هشدار داد.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین درباره فتنه‌انگیزی برخی افراد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین و نصب تصویر سران فتنه در این دانشگاه گفت: با اظهار تأسف برخی افراد فتنه‌گر که سابقه حمایت از فتنه را در کارنامه خود دارند، دانشجویان را وادار به انجام اقدامی غیرقانونی کردند.

 

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در بستر تشکلی که هنوز صلاحیت آن تأیید نشده دست به اقدامات غیرقانونی در این دانشگاه زدند، یادآور شد: به طور قطع در این موضوع، دانشجویان مقصر نیستند بلکه فتنه‌گرانی که در کسوت استادی، دیگران را به این عمل ترغیب کردند باید مؤاخذه شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در جای خود، اسامی به‌اصطلاح اساتید فتنه‌گر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین را اعلام می‌کنم که خود آن‌ها نیز در جریان سوابق فتنه‌گری خود به خصوص در فتنه 88 هستند و فرزندان معصوم را به بازی گرفتند.

 

فرزندان معصوم و جوانان دانشجو را باید از دام فتنه‌گران نجات دهیم

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: البته در این زمینه به دانشجویان اعلام شده که افراد فتنه‌گر با هدف پیشبرد مقاصد شوم خود، دانشجویان را به بازی گرفتند و پس از مدتی که کار خود را پیش بردند، دانشجویان را رها کرده و آن‌ها را حذف می‌کنند؛ فرزندان معصوم و جوانان دانشجو را باید از این مهلکه نجات دهیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: البته کلمه استاد، واژه محترمی است که نباید برای این فتنه‌گران به کار برده شود و در کنار فعالیت این تعداد افراد معلوم‌الحال، اساتید متعهد و متخصصی هستند که دلسوز انقلاب و فرزندان آن بوده و در مسیر اعتلای اسلام تلاش می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ابعاد این موضوع در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین یادآور شد: بنده به رییس این دانشگاه تأکید کردم افرادی که امروز در دانشگاه فتنه‌گری می‌کنند که هنوز از یک تشکل رسمی برخوردار نیستند.

 

وی مطرح کرد: حماقت صورت گرفته از جانب اساتید فتنه‌گری بوده که دانشجویان را به انحراف کشانده و بی‌تردید فعالیت گروه فتنه‌گر یاد شده لغو خواهد شد چراکه تبلیغات آن‌ها واقعیت قضیه را برای متولیان امر روشن کرده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلیمن عابدینی اشاره کرد: سابقه علمی جمهوری اسلامی ایران که به واسطه تلاش پژوهشگران و متخصصان علمی و اساتید متعهد و متخصص در مراکز دانشگاهی به وجود آمده، امروز سبب شده تا در عرصه علمی جزو برترین‌ها باشیم و نباید اجازه داد تا بازی‌های فتنه‌گران آسیبی به این مهم وارد کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اساتید فتنه‌گر که در این موضوع دخیل بودند باید مورد بازخواست قرار گیرند و جلوی این گونه اقدامات گرفته شود؛ حراست و معاونت فرهنگی دانشگاه نیز نسبت به اقدامات فتنه‌گران برخورد جدی داشته باشند تا شائبه همراهی آن‌ها با افراد سودجو به وجود نیاید.

 

وی افزود: حاکمیت مستبدانه برخی افراد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین سبب شده تا آن‌ها خواسته‌های خود را به رئیس دانشگاه نیز تحمیل کنند که این فضا باید از بین برود.

 

اجازه نمی‌دهیم تا فتنه‌گران و دشمنان در زمین ما علیه انقلاب و نظام اسلامی فعالیت کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: بی‌تردید رییس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسؤولان مربوطه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این رفتار فتنه‌گرانه و آلت دست شدن دانشجویان را از سوی عده‌ای فتنه‌گر تأیید نکرده و برنمی‌تابند؛ لازم است رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین نیز حساب خود را از فتنه‌گران جدا و اعلام کند که برخورد قاطع با این عمل انجام می‌دهد.

 

وی بیان کرد: مسؤولان در عرصه‌های مختلف باید خدمتگزار مردم باشند نه خدمت‌گزار فتنه‌گرانی که خادم اربابان استکباری خود، از جمله انگلیس و آمریکا هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم تا فتنه‌گران و دشمنان در زمین ما علیه انقلاب و نظام اسلامی فعالیت کنند./955/102/ب2

ارسال نظرات