۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۰۲۱۷۹
آیت الله علم الهدی:

عده ای در پوشش توسعه بی بندوباری درصدد سازماندهی جریانات لائیک و جذب عمله انتخاباتی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد با تأکید بر این که استخدام فحشا و بی بندوباری، شگردی یزیدی برای مقابله با اهل بیت(ع) است، گفت: عده ای می خواهند کنسرت را آن هم از شهر امام رضا(ع) توسعه دهند و جریانات لائیک را در قالب آن سازماندهی و برای خود عمله انتخاباتی درست کنند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اشک ریختن بر مظلومیت امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) باید در زندگی انسان اثرگذار و کاربردی باشد.

 

وی با اشاره به مصایب اهل بیت امام حسین(ع) هنگام ورود به شام و رقص و پایکوبی اهل شام در برابر کاروان اسرا، تصریح کرد: یزید از توسعه نوازندگی، عیاشی و بی بند و باری به عنوان ابزاری برای سنگ زدن به سر حجت خدا و هجمه به ارزش ها استفاده کرد.

 

آیت الله علم الهدی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «ترویج موسیقی به ضرر اسلام است»، افزود: توسعه و ترویج نوازندگی، ابزار یزید برای کمال اهانت به اهل بیت(ع) بود؛ امروز هم عده ای به نام شادی از نوازندگی حمایت می کنند اما این اقدام در نهایت به تهدید دین و ارزش های دینی ختم می شود.

 

غرب از توسعه فحشا چه سودی برده است؟

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان اشاره و اظهار کرد: ایشان از اختلاط زن و مرد و ترویج فحشا به بهانه شاد بودن انتقاد کردند؛ غرب از این اختلاط و توسعه بی بندوباری چه سودی برده است که امروز عده ای در کشور ما به نام فرهنگ درصدد ترویج فحشا هستند و همه معنای فرهنگ را در بی بندوباری می دانند.

 

وی ضمن تقدیر از اعلام فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر برخورد با بی حجابی در داخل خودروها، گفت: این که زنی در غرفه یکی از روزنامه های زنجیره ای در نمایشگاه مطبوعات کشف حجاب کرده و با فرزند یکی از مسؤولان عکس بگیرد و منتشر می کنند برای این است که عده ای لائیک را در انتخابات با خود همراه کنند.

 

آیت الله علم الهدی با تأکید بر این که استخدام فحشا و بی بندوباری، شگردی یزیدی برای مقابله با اهل بیت(ع) است، افزود: این شیوه یزیدی در جامعه مستعمره روم(شام) که 40 سال نیز تحت حکومت بنی امیه بود، کاربرد داشت نه در جامعه امروز که در رأس آن فقیهی جامع الشرایط قرار و مردمی بصیر دارد.

 

امام جمعه مشهد با بیان این که اباحه گری در عرصه سیاست در چنین جامعه ای برد ندارد، یادآور شد: می خواهند کنسرت را آن هم از شهر امام رضا(ع) توسعه دهند و جریانات لائیک را در قالب آن سازماندهی و برای خود عمله انتخاباتی درست کنند.

 

وی خطاب به جریانات سیاسی که در پی شگرد کارناوال راه اندازی و توسعه فحشا هستند، گفت: مشتتان در برابر بصیرت دینی و انقلابی مردم باز شده و کاری از پیش نخواهید برد.

 

آیت الله علم الهدی در خطبه نخست نماز جمعه نیز با مقایسه مؤلفه های سبک زندگی در غرب و سیره اهل بیت(ع)، سیره ائمه معصوم(ع) را الگوی تمدن انسانی دانست./930/201/ب1

ارسال نظرات