۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۰۲۷۱۹
نماینده مردم آمل در مجلس:

مدیران از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم روستای شادمحل از توابع بخش دشت سر آمل با بیان این که ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.


عضو شورای مرکز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی است، بیان داشت: مدیران باید با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه استفاده شایسته ای داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده و خوبی در روستاها در حال انجام است که باید در کنار همدیگر برای رشد و توسعه گام های ارزشمندی برداریم تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.


یوسفیان ملا ادامه داد: نیاز است مدیران شهرستانی در کنار اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها در مسیر پیشرفت و شکوفایی گام های خوبی بردارند تا زمینه خدمت گذاری شایسته به مردم فراهم شود.


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که مسائل و مشکلاتی وجود دارد که باید از همه توان استفاده لازم را صورت دهیم، گفت: انجام پروژه های مختلف زمینه رضایت مندی مردم را فراهم می کند که باید در این راستا کوشا باشیم.


حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر در این مراسم با بیان این که ضرورت دارد مدیران از همه توان و ظرفیت خود برای خدمت به مردم استفاده کنند، بیان داشت: مدیران ما در مسیر خدمت گذاری شایسته و بی منت به مردم اهتمام داشته و تلاش های والایی در این مسیر صورت می دهند.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نیاز است نامزدهایی که قصد ورود در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند اخلاق محوری را سرلوحه امور خود قرار داده و از بداخلاقی دوری کرده و بی حرمتی نسبت به دیگران نداشته باشند.


وی با اشاره به این که امام جمعه وظیفه دارد مسائل و مشکلات را با همدلی و همزبانی حل و فصل کند، ادامه داد: عده ای تلاش دارند تریبون نمازجمعه را در دست بگیرند تا هر چه می خواهند بگویند که این افراد بدانند تمام برنامه ریزی ما از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ابلاغ می شود.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: عده ای در فضای انتخاباتی به جای بی حرمتی طرح و برنامه ارائه داده و از بداخلاقی دوری کنند که باید تلاش لازم را در مسیر حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات جاری صورت دهیم.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: مردم علاقمند خدمت گذاران خود هستند که باید از این فرصت در مسیر همدلی و همزبانی استفاده کرده تا بتوانیم زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم کنیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات