۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۰۳۲۳۱

همایش بزرگ 3 ساله های حسینی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ سه ساله های حسینی امروز در حرم مطهر امام راحل و با حضور هزاران دختر خردسال و به همراه مادرانشان، برای سومین سال برگزار شد.
همایش بزرگ 3 ساله های حسینی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ سه ساله‌های حسینی امروز در حرم مطهر امام راحل، به همت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام و با همکاری سازمان بسیج، شهرداری تهران، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بهزیستی کشور، سپاه محمد رسول الله و با حضور هزاران دختر خردسال به همراه مادرانشان برگزار شد.

 

هدف از این همایش الگو سازی و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بانوان به ویژه الگوگیری دختران خردسال و شناخت بیشتر شخصیت حضرت رقیه(س) بوده است.

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام محمد حسن راستگو کارشناس مسایل مذهبی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهادت حضرت رقیه(س) نشان از ظلم و ستمی دارد که دشمنان بر این طفل و اسرای خاندان رسول خدا تحمیل کردند.

 

وی افزود: حضرت رقیه(س) در خرابه شام مظلومانه و در فراق پدر به شهادت رسید و به دیدار پدر و جدش رسول خدا شتافت و شهادت مظلومانه ایشان مصیبتی عظمی برای مسلمانان است.

 

حجت الاسلام راستگو تصریح کرد: شهادت حضرت رقیه(س) گواه از قساوت و بی رحمی فراوان دشمنان آل‌الله است که حتی به کودکان خردسال هم رحم نکردند و با تمام وجود به آنان ظلم کردند و ایشان را به شهادت رساندند./813/203/ب1

ارسال نظرات