۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۰۳۳۳۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

بحران فرانسه حاصل حمایت های این کشور از گروه های تروریستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، اقدامات ضد انسانی گروه تروریستی داعش در منطقه و همچنین کشورهای اروپایی نظیر فرانسه را نشان دهنده خوی وحشی گری این گروه های تکفیری دانست و گفت: اقدام اخیر تروریستی داعش در فرانسه نتیجه سیاست‌های غلط دولت این کشور در برابر این گروه های تروریستی است.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که کشورهای اروپایی نظیر فرانسه در برابر جنایت های این گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه علاوه بر سکوت حتی از داعش حمایت کردند، خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا پدید آورنده و حامی مالی و تسلیهاتی این گروه های تروریستی تکفیری در منطقه بوده اند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که امروز داعش بلای جان آمریکا و اروپا شده است، خاطرنشان کرد: به حتم امروز داعش و تفکر داعش بزرگ‌ترین خطر جامعه بشریت است که جامعه جهانی باید برای مقابله و ریشه کن کردن آن متحد شوند و دست از خودسری‌ها بردارند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که جنایت های تکفیری ها در سوریه و عراق دل هر انسانی را بر درد می آورد، گفت: از ابتدای جنایت های این گروه های تروریستی در منطقه هزاران انسان بی گناه کشته شدند که این دستاورد بزرگ حامیان تروریست در خاورمیانه است.

 

وی با بیان این که اروپا با حمایت از داعش ودیگر گروه های تروریستی چهره بسیار بدی از خود در برابر جامعه جهانی به ویژه کشورهای مسلمان منطقه به جای گذاشته است، افزود: اروپا و آمریکا باید در انتظار عواقب سخت‌تری از اقدامات خود در حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی در کشور خود باشند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که صهیونیست‌های غاصب بیشترین سود را از جنایت‌های داعش و تکفیری ها در خاورمیانه و اروپا می برند، تصریح کرد: سرسپردگی تکفیری‌های داعش به صهیونیست‌ها کاملاً مبرهن و واضح است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که در مدت زمان فعالیت گروه‌های تروریستی در کشورهای عراق، سوریه و یمن حرفی از صهیونیست ها و جنایات آنها به میان نیامد، گفت: این نشان دهنده همسو بودن تکفیری ها با سیاست های صهیونیست ها است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که داعش دست پرورده سرویس های امنیتی آمریکا و عربستان است که اهداف رژیم صهیونیستی را به عنوان نیروی پیاده نظام دنبال می کند، گفت: هر التهاب و درگیری در منطقه منافع رژیم صهیونیستی را در پی دارد.

 

وی با بیان این که گروه هایی نظیر داعش و النصره هیچ گونه رابطه و نزدیکی با اسلام ندارند، افزود: این گروه های تروریستی ضد دین، قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دین مبین اسلام هیچگاه دستور به اقدام خشونت طلبانه و غیر انسانی نداده است، خاطرنشان کرد: این افراد نه پیرو سنت رسول الله(ص)، بلکه تفکرشان برگرفته از افکار شیطانی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بی شک اقدامات شیطانی گروه‌های تکفیری در هر کشوری عملی است که هیچ انسان آزاده و عدالت طلبی پذیرای آن نیست و وجدان انسان‌های فهیم و آگاه را بدرد می آورد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که جنایت‌های ضد انسانی تکفیری ها در کشورهای مختلف نشان دهنده اوج افکار انحرافی آنها است، گفت: استکبار جهانی با ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان جهان در صدد تحقق نقشه خود هستند، گفت: در نقشه شیطانی دنیای کفر تنها نابودی شیعه ترسیم شده است./950/202/ب2

ارسال نظرات