۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۰۴۷۰۹
عضو گروه تفحص سیره شهدا:

نخستین قدم انقلاب توحیدی، نه گفتن به طاغوت های عالم است

خبرگزاری رساـ عضو گروه تفحص سیره شهدا گفت: انقلاب اسلامی انقلاب توحیدی است، از این رو نخستین قدم انقلاب توحیدی، نه گفتن به طاغوت های عالم است.
حجت الاسلام علي دانش

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام علی دانش عضو گروه تفحص سیره شهدا سه شنبه شب به مناسبت هفته بسیج در همایش رزمندگان و راویان دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج در سالن اجتماعات مدرسه شهدای مخملبافی کاشان، گفت: تاریخ امروز درحال تکرار شدن است و دشمن در حالی که ایران اسلامی در اوج قدرت است قصد نفوذ دارد، مانند زمان امیرمومنان که اگر علی(ع) ضعیف بود نیازی به قرآن بر سرنیزه کردن نبود.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب چند سال قبل در حرم امام خمینی(ره) فرمود، امام خمینی را بر علیه امام خمینی و ارزش ها را بر علیه ارزش ها قرار می دهند، ابراز کرد: وقتی مالک به خیمه های معاویه رسید قرآن ها را سر نیزه ها کردند و امروز نیز که ایران اسلامی در شرایط قدرت قرار گرفته، دشمن به فکر نفوذ است.      

 

وقتی جبهه حق قدرتمند مقتدر است، شرایط نفاق و نفوذ فراهم می شود

حجت الاسلام دانش یاد آور شد: وقتی جبهه حق در حالت قدرت و مقتدر است، شرایط نفاق و نفوذ نیز فراهم می شود از این رو تا زمانی که امیر مومنان ضعیف بود نیازی به قرآن بر سر نیزه کردن نبود.

 

وی بیان کرد: نفاق همان چیزی است که برخی مسلمان نماهای عابد و زاهد در دهه هفتاد می‌گفتند می شود بر علیه امام زمان هم راهپیمایی کرد و یا امام حسین بی خود قیام کرد و یا امام خمینی باید به موزه برود.

 

عضو گروه تفحص سیره شهدا با تأکید بر این که در شرایط قوت و قدرت ما، دشمن بیش فعال می شود، گفت: امروز شرایط به گونه ای است که ایران اسلامی در اوج قدرت و آمریکا و استکبارجهانی در موضع ضعف قرار دارد به طوری که پا روی گردن آمریکا گذاشته شده و آمریکا در حال دست و پا زدن برای نفوذ است.  

 

حجت الاسلام دانش در ادامه دست مایه نفوذ را نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دانست و یاد آور شد: وقتی رهبر معظم در رابطه با نفوذ دشمن تذکر می دهد بلافاصله نفوذ امنیتی تداعی می شود، اما مهمتر از نفوذ امنیتی، نفوذ فکری است که امام خمینی(ره) فرمود، نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

 

نخستین قدم انقلاب توحیدی ‹‹نه›› گفتن به طاغوت های عالم است

وی منظور از نفوذ فکری و نااهلان و نامحرمان را القای این تفکر که آمریکا می تواند غلطی بکند و آمریکا کسی است که نان و آب و عزت ما به دست او است دانست و گفت: انقلاب اسلامی انقلاب توحیدی است و توحید نیز می گوید فمن یکفر بالطّاغوت و یؤمن باللّه فقد استمسک، از این رو نخستین قدم انقلاب توحیدی ‹‹نه›› گفتن به طاغوت های عالم است.

 

عضو گروه تفحص سیره شهدا یادآور شد: انقلاب اسلامی آغاز حاکمیت الله بر تمام جهان است و دشمنان اسلام نیز کاری از پیش نخواهند برد اما نباید غفلت کنیم چون امیرمومنان می فرماید اگر بخوابید، دشمن ما نخوابیده است.

 

وی افزود: دشمنان اسلام و تریبون های اسلام آمریکایی واسلام سلفی در اورپا خیلی تلاش کردند تا صدای اسلام به جهان نرسد اما، امام خمینی (ره) فرمود این قرن، قرن اسلام است و صدای اسلام‌ ابتدا از امام خمینی(ره) و امروز از سوی رهبر معظم انقلاب به جهان رسیده است، بنابراین آنها مجبورند امروز گوش خود را بازکنند و این صدا را بشنوند چون چاره ای به غیر این ندارند.

 

اگر اجازه دهیم اصول امام را تهدید و یا فراموش کنند سیلی خواهیم خورد

حجت الاسلام دانش با اشاره به این که خداوند اراده کرده تا انقلاب اسلامی حقیقت همیشه جاوید باشد و این اراده خدا است، گفت: امام خمینی فرمود 22 بهمن سرآغاز حکومت الله است اما اگر حواسمان نباشد چنان سیلی خواهیم که تا صد سال نتوانیم روی پای خود بایستیم، از این رو اگر نسبت به انقلاب بی تفاوت شویم، انقلاب را از ما خواهند گرفت و به اهلش خواهند داد.

 

عضو گروه تفحص سیره شهدا یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب امسال در حرم امام خمینی(ره) فرمود، اگر از اصول امام خمینی(ره) غافل شویم و اجازه دهیم تا عده ای اصول امام را به عمد در جامعه تهدید کنند و یا فراموش کنند، سیلی خواهیم خورد و این رسم و سنت خدا است./1307/202/ب1

ارسال نظرات