۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۰۵۱۷۲
خطیب جمعه نجف آباد مطرح کرد؛

اربعین، تجدید عهد شیعه با مبانی اسلام/ اتحاد استکبار جهانی علیه داعش تنها یک بازی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام گفت: راهپیمایی و زیارت اربعین که در این سال ها روح خودش را پیدا کرده، مبدل یه یک مانور سیاسی و مذهبی علیه دشمنان اسلام و اهل بیت شده است.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد، اربعین را تجدید عهد و پایداری بر اعتقادات شیعه بیان کرد و گفت: زیارت صرف یک ثواب نیست بلکه زائر در محضر مزور می رود و اعلام همبستگی و همراهی با امامی می کند که زیارتش می رود.

 

وی درباره عظمت راهپیمایی اربعین افزود: راهپیمایی و زیارت اربعین که در این سال ها روح خودش را پیدا کرده است، مبدل یه یک مانور سیاسی و مذهبی علیه دشمنان اسلام و اهل بیت شده است که این جمعیت میلیونی تمام دشمنان و مستکبرین جهان را به وحشت انداخته است.

 

خاکریز اول دشمنان اسلام، فلسطین است

حجت الاسلام حسناتی از مناسبت های هفته آینده را روز همبستگی با ملت فلسطین بیان داشت و گفت: امروز خاکریز اول استکبار جهانی برای نابودی اسلام و شیعه، فلسطین است که به عنوان قبله اولین مسلمین، مقدمه تسلط بر تمام عالم است.

 

وی با اشاره به انتفاضه سوم مردم فلسطین و شهادت بیش از 100 نفر تصریح کرد: این انتفاضه به بشریت نشان داد که تمام مجامع بین المللی که فریاد دفاع از حقوق بشر را سر می دهند، همه بازی و ساختگی برای حفظ مستکبرین و آتش افروزان جهان است، همان طور که اتحاد علیه داعش تنها یک بازی بود.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد داعش را زائیده مستکبرین عالم و دست پرورده انگلیس برشمرد و افزود: روشی که این گروه تکفیری در نابودی شیعه به کار گرفته است به همه چیز شبیه است الا به مبانی دین اسلام همان طور که خودشان نیز اعتراف کردند که خود را هم پیمان صهیونیست می دانند.

 

وی با اشاره به سرنگونی هواپیمای روسیه به وسیله دست های پشت پرده استکبار بیان داشت: این عمل که به ظاهر به دست ترکیه انجام شد، در اصل اوج نگرانی دشمنان از حضور روسیه در اتحاد علیه داعش را نشان می دهد و در این اتحاد ایران نیز وظیفه خودش می داند که اگر امروز داعش را در سوریه زمین گیر نکنیم، فردا باید در قلب تهران با آنان روبرو شویم.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه بیان کرد: حمله تروریستی به فرانسه از الطاف الهی است که حق در دنیا روشن شود و امروز مدافعان داعش باید بدانند که با این اعمال مرگ و نابودی خودشان را تسریع می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره نشست مشترک سران کشورها در زمینه صادرات گاز در تهران که نشان از تدابیر رهبری است، افزود: حضور 22 کشور جهان و 6 رییس جمهور در صادرات گاز که 4سال قبل رهبر معظم انقلاب این پیشنهاد را داده بودند، شکل گرفت و رهبری با رهنمودهایشان عزت و کرامت این کشور را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

 

امام جمعه نجف آباد با اشاره به سالروز شهادت سیدحسن مدرس و روز مجلس بیان داشت: اسلام شناسی، سیاستمدار قوی و اسلامی، توجه به دفاع از حقوق و حریم مردم از مهم ترین ویژگی های هر نماینده مجلس است./1306/202/ب1

ارسال نظرات