۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۶۶۷۲

تشویق و تجلیل از فعالان نماز در ندامتگاه لنگرود قم

خبرگزاری رسا ـ طی مراسمی از خادمان و فعالان نماز در زندان مرکزی قم با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان قم و معاونین اداره کل زندان‌های استان قم تجلیل شد.
تجليل از مددجويان قم تجليل از مددجويان قم

به گزارش خبرگزاری رسا،  16 آذر ماه در مراسمی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان قم و معاونین اداره کل زندان‌های استان قم، مددجویان ندامتگاه لنگرود قم مورد تقدیر قرار گرفتند.


مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در این مراسم نقش نماز را در زندگی انسان بسیار مهم دانسته و نماز را به عنوان وسیله‌ای برای دوری از گناه معرفی کرد.


خامه یار گفت: در قرآن کریم بر اهمیت اقامه نماز بسیار تأکید شده است و وظیفه آن را نیز به کارگزاران سپرده است.


وی گفت: امید است مددجویان آینده نگری داشته باشند و با توکل بر خداوند متعال و تمسک به اهل بیت(ع) در کنار اقامه نماز، آینده پر برکت همراه با رهایی را برای خود ترسیم و برنامه ریزی کنند.


مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه اقامه نماز وظیفه امام زمان(عج) است، گفت: بیایید باری از روی دوش امام زمان(عج) برداریم و امام عصر خود را در این راه یاری کنیم.


وی با اشاره به سیره علما در اهمیت به نماز گفت: در سیره علمای تشیع، بارها به اهمیت و سبک نشمردن نماز تأکید شده است و علما بر این امر مهم اهتمام داشتند.


در پایان این مراسم از فعالان بخش نماز با اهدای لوح، تقدیر شد و از طرف ستاد اقامه نماز استان قم برای هر یک از مددجویان کارت هدیه در نظر گرفته شد./843/د102/ف2


منبع: روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم

ارسال نظرات