۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۳۰۹۰۲۳
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

مجلس خبرگان جایگاه افراد پایبند به اصل ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به لزوم دوری از غرض ورزی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان جایگاه افرادی است که پایبند به اصل ولایت فقیه بوده و در پی تحقق اهداف انقلاب هستند.
مدير حوزه علميه خواهران کرمانشاه

حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) عنوان داشت: اصل ولایت فقیه مترقی ترین اصل در قانون اساسی است.


حجت الاسلام فتحی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان اسلام در زمینه های مختلف با تمامی قوا علیه انقلاب اسلامی در حال پیاده کردن اهداف شیطانی خود هستند و روز به روز حجم حملات فرهنگی آن ها در حال ازدیاد و پیچیده شدن است، از این رو نسبت به گذشته و دوران انقلاب اسلامی باید حساسیت بیشتری داشت.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان داشت: ما باید توجه خود را نسبت به مواردی که دشمن علیه آن ها برنامه ریزی کرده معطوف داشته و با تمام توان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.


وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید از آیت الله مدرس الگو بگیرند، قطعأ حساسیت مجلس خبرگان کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست و افرادی باید در خبرگان ورود پیدا کنند که از عمق جان به اصل ولایت فقیه معتقد باشند.


حجت الاسلام فتحی عنوان داشت: امام خمینی (ره) در بینش حرف اول را می زد و مریدان و رهروان امام خمینی (ره) باید دستورات و مکتب امام خمینی (ره) را ادامه دهند تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت ولی عصر (عج) برسانند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه یادآور شد: امید است کاندیداهای مجلس خبرگان بدون هیچ گونه افراط گرایی، غرض ورزی و با اخلاق نیک و اعتقاد قلبی به انقلاب اسلامی خدمت کنند در غیر این صورت انقلاب و اسلام ضربات مهلکی خواهد خورد.


وی در پایان تأکید کرد: مجلس خبرگان رهبری محل حضور علما و فضلایی است که به دور از حزب گرایی و غرض ورزی به دنبال تداوم آرمان های انقلاب و تحقق اندیشه های راستین اسلام هستند، مردم باید با انتخاب آگاهانه اجازه راه یابی افراد نالایق را به مجلس خبرگان رهبری ندهند./857/302/ب1

ارسال نظرات