۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۰۹۲۳۵

گفتمان سیاسی در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گفتمان سیاسی با حضور خواهران طلبه الیگودرز و با محوریت انتخابات پیش رو در مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان برگزار شد.
طلاب مدرسه علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفتمان سیاسی با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز، با حضور طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز برگزار شد.

 

این گفتمان با سخنرانی، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در حوزه علمیه خواهران این شهرستان صورت گرفت.

 

بر اساس این گزارش، این گفتمان سیاسی، به مناسبت نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و با محوریت جایگاه ولایت فقیه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در این نشست و در جمع طلاب خواهر، جایگاه ولایت را تبیین کرد و مهم بودن برگزاری مراسم انتخابات را یادآور شد.

 

وی در ادامه با بیان شاخصه های مورد نظر خبرگان رهبری افزود: نمایندگان مجلس خبرگان باید از این شاخصه ها برخوردار باشند.

 

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به محورهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این شاخصه ها و ویژگی های نمایندگان مجلس خبرگان باید به خوبی برای مردم تبیین شود.

 

وی تأکید کرد: در عرصه تبلیغ باید مردم از جایگاه مجلس خبرگان و نقش آن در نظام آگاه باشند تا در برگزاری انتخابات بتوانند به درستی تصمیم بگیرند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر این که باید اطلاعات صحیح و درست به مردم انتقال داده شود، افزود: آگاه سازی مردم در زمینه جایگاه مجلس و نقش آن در برگزاری انتخابات امری مهم و حیاتی است./9459/203/ب1

ارسال نظرات