۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۳۱۰۰۶۳

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بوشهر به یاد شهید محمد احمدی جوان، نخستین شهید مدافع حرم استان برگزار شد.
اجتماع عظيم مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بوشهر به یاد شهید محمد احمدی جوان، نخستین شهید مدافع حرم استان با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد بردستانی و مداحی سید مهدی عطایی و با حضور سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان و مردم ولایتمدار شهر بوشهر جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت بوشهر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام بردستانی در این مراسم با بیان این پرسش که چرا ما باید در سوریه بجنگیم، گفت: وظیفه مسلمانی به ما می‌گوید هر جای دنیا فریادی از مظلوم بلند شد، چه مسلمان و چه غیر مسلمان، وظیفه شیعی ما ایجاب می کند که به داد مظلوم برسیم.

 

وی ادامه داد: برخی می‌گویند که می‌خواهیم به سوریه برویم و بجنگیم ولی نمی‌گذارند، وظیفه ما چیست، شهادت توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و وظیفه ما این است که راه شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم و به سیره این شهدا عمل کنیم.

 

حجت‌الاسلام بردستانی در پاسخ به شایعات حقوق و وعده‌های چند میلیونی به مدافعان حرم، خاطرنشان کرد: در زمان 8 سال جنگ تحمیلی هم برخی می‌گفتند این‌ها برای گرفتن کولر، یخچال و تلویزیون و از این چیزها به جبهه می‌روند.

 

وی با اشاره به وصیت شهید بوشهری مدافع حرم، شهید احمدی جوان، اظهار داشت: این شهید با وجود اینکه خانه پدری خود را با زحمت زیاد ساخته و هنوز هم تکمیل نشده، وصیت می‌کند که بعد از شهادتش صرف امورات قرآنی شود.

 

حجت اسلام بردستانی افزود: آیا کسانی که این نوع نگاه را دارند می‌توانند برای پول بروند و جان خود را به خطر بیندازند.

 

وی بیان داشت: راه و روش شهدا، راه و روش امیرمؤمنان است، چون خون حیدری در رگ هایشان بود و به جنگ با کفار و تکفیری‌ها رفتند.

 

در ادامه این مراسم، از پدر شهید احمدی جوان، نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر تقدیر به عمل آمد و با مداحی مداح اهل‌بیت (ع) سید مهدی عطایی و سینه‌زنی این مراسم به پایان رسید./846/203/ب1

ارسال نظرات