۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۴۴۵

آیت‌الله شبستری از روند برگزاری امتحانات مدرسه علمیه طالبیه تبریز بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از روند برگزاری امتحانات مدرسه علمیه طالبیه بازدید و از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات قرار گرفت.
بازديد آيت الله شبستري از امتحانات مدرسه علميه طالبيه بازديد آيت الله شبستري از امتحانات مدرسه علميه طالبيه بازديد آيت الله شبستري از امتحانات مدرسه علميه طالبيه بازديد آيت الله شبستري از امتحانات مدرسه علميه طالبيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز بعد از اتمام درس خارج فقه در مدرسه طالبیه تبریز، از روند برگزاری امتحانات این مدرسه علمیه بازدید به عمل آورد و در جریان روند برگزاری امتحانات قرار گرفت.


در حاشیه این بازدید آیت الله شبستری با ابراز خرسندی از روند برگزاری امتحانات و ابراز آرزوی موفقیت برای طلاب در امتحانات دی ماه، از روند آموزشی و پژوهشی این مدرسه علمیه نیز خبردار شدند.


لازم به توضیح است، امتحانات غیر حضوری حوزه علمیه طالبیه تبریز نیز همزمان با حوزه های علمیه کشور در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.


گفتنی است، امتحانات مدرسه علمیه طالبیه تبریز که در سطح دو و سه در چهار پایه 7 تا 10 می باشد، از 20 دی ماه آغاز شده است و تا روز دوشنبه 28 دی ماه ادامه خواهد داشت؛ مدرسه علمیه طالبیه تبریز در سطح عالی حوزه علمیه فعالیت تدریسی دارد./854/203/ب1

ارسال نظرات