۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۵۸۳
استاد حوزه و دانشگاه:

بصیرت محوری زمینه ساز مقابله با نفوذ و فتنه دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بصیرت محوری امری ضروری و اساسی است، گفت: باید در انتخاب خود هوشیاری لازم و شایسته را داشته و توجه والایی نسبت به این امر صورت دهیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در دیدار مدیران بخش های دابو و دشت سر با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری امری مهم و اساسی است که باید سرلوحه امور قرار گیرد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات مسأله ای مهم و کلیدی است که ضرورت دارد توجه ویژه ای نسبت به آن وجود داشته باشد.


حجت الاسلام تقی زاده افزود: به لطف خداوند متعال و با مدیریت و محوریت مهندس و معمار کبیر انقلاب رهبر عظیم الشأنمان به تعداد سال های متعدد توانسته ایم با عزت تمام انتخابات را ایجاد کنیم که هر یک از این انتخابات از سال های گذشته پرشور و شعورتر و با عزت تر برگزار شده است.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هدف اصلی و محل همه دلسوزان نظام برنامه ریزی نسبت به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است، گفت: دشمنان همیشه در مقابل آرمان های تفکر امام ایستادگی کرده و متأسفانه با تورق اسلام و نظام مقدس دیدیم بعضی از خواص جامعه تمکین کرده و به تفکر آن هایی که در لشگر جهل قرار گرفته و از عقلانیت به دور هستند گام برداشتند.


وی با بیان این که تخریب انتخابات تفکر شایسته ای نیست، افزود: کسی وظیفه ندارد انتخابات را خراب کند که این امر مهم  حق الناس است و هر فردی که در مرحله آزمون انتخابات قرار می گیرد این حق را نسبت به مدیران و برگزار کنندگان این انتخابات و هم نسبت به کسانی که صلاحیت آن ها را بررسی می کنند دارد.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که به فضل خداوند متعال عده ای که تایید صلاحیت شده و آمدند باید دقت کنند و این حقوق را در نظر داشته باشند، بیان داشت: حفظ امانت در انتخابات از جمله امور مهم و اساسی است که ضرورت دارد توجه ویژه ای صورت گیرد که انتخابات حق مردم و مال مردم است که اگر کسی نسبت به این امانت تعرض کند باید به خدا و مردم جواب پس دهد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که بصیرت محوری امری ضروری و اساسی است، گفت: باید در انتخاب خود هوشیاری لازم و شایسته را داشته و توجه والایی نسبت به این امر صورت دهیم.


وی با تاکید بر این که دشمنان به دنبال نفوذ هستند که تلاش دارند در این عرصه گام هایی بردارند، تصریح کرد: سران استکبار همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود بوده و بدترین شیطنت ها را صورت داده و امروز نیز جنگ نیابتی را با محوریت آل سعود در دستور کار خود دادند.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: دشمنان در حال فتنه انگیزی و طراحی برنامه های ضد اسلامی و ضد دینی در منطقه و برنامه هایی را در مقابل آرمان های امام راحل و شهدا و رهبری معظم انقلاب در حال انجام دارند که امروز بعضی خودی ها ارتباط با ایادی کفر و الحاد را در دستور کار خود قرار داده و در خیال خام خویش طرح ارتباط و مذاکره با آمریکا و غرب را در سر می پرورانند.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: دشمنان نظام و رهبری هستند که با انتخاب خواص جامعه می خواهند جلوی این عزت و صلابت را بگیرند و امروز هم فتنه اکبر در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مدیریت می کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ایران اسلامی مقتدر در عرصه های گوناگون تحولات بسیاری صورت داده و به زیبایی مدیریت بیداری اسلامی را برعهده دارد./1314/202/ب1

ارسال نظرات