۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۳۱۱۰۰۸
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

مداخله در امور داخلی، هجمه به شورای نگهبان و تضعیف ولایت فقیه از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: دنیای کفر و استکبار در حال جنگ با ما بوده و مداخله بیگانگان در امور داخلی ایران به ویژه در هجمه به شورای نگهبان و تضعیف ولایت فقیه از اصلی ترین برنامه های آن ها است.
صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز با حضور در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی کانون ها و مؤسسات فرهنگی با اشاره به انتخابات پیش رو، تأکید کرد: امروز در صحنه سیاسی کشور بیگانگان و دشمنان نظام سعی دارند با دخالت های بیجا در روند برگزاری این انتخابات نفوذ کرده و این نکته باید مد نظر دلسوزان و مسؤولان نظام قرار گیرد.


وی عنوان داشت: دنیای کفر و استکبار در حال جنگ با ما بوده و مداخله بیگانگان در امور داخلی ایران به ویژه در هجمه به شورای نگهبان و تضعیف ولایت فقیه از اصلی ترین برنامه های آن ها است.


امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه جنگی که امروز استکبار جهانی علیه ما آغاز کرده است به مراتب سخت تر و پیچیده تر از جنگ هشت ساله است، گفت: جبهه امروزی، جبهه اخلاص، جبهه جهاد اقتصادی، جهاد سیاسی، جهاد دفاعی و جبهه دفاع از ولایت و پرچم است و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب نسبت به این امهم باید اهتمام ویژه داشته باشند.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خطاب به فعالان فرهنگی، عنوان داشت: فعالیت های فرهنگی خود را برای رضای خداوند متعال و خشنودی حضرت ولی عصر(عج) پیش ببریم و از خودنمایی دوری کنیم.


وی در پایان با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص)، ابراز داشت: همانطور که به احکام و دستورات الهی گوش فرا می دهیم نسبت به عمل و اجرا به آن ها اهتمام ویژه داشته باشیم و نقش علما در این راستا باید بسیار تأثیرگذار باشد و به رهنمودهای روحانیان بصیر که در رأس آن ها رهبر معظم انقلاب است توجه ویژه داشته باشیم./857/202/ب1

ارسال نظرات